بستن

یک هفته به پایان: هلال‌احمر همچنان مدعی

هفت‌برکه: یک هفته به پایان لیگ برتر جوانان کشور، هلال احمر با شکست تیم مدعی ملوان بندرانزلی تنها ۴ امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، از سری مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، در هفته چهاردهم و پیش از هفته پایانی، تیم‌های هلال احمر گراش و ملوان بندرانزلی در گراش مقابل هم صف‌آرایی کردند. در پایان پس از ۹۰ دقیقه فوتبال زیبا، نفسگیر و سراسر هجومی، این بازی با پیروزی ۲ بر ۱ هلال احمر گراش خاتمه یافت تا جوانان گراشی یک بار دیگر ثابت کنند که توانایی شکست دادن تیم‌های مطرح و تراز اول فوتبال کشور را دارند.

هلال احمری‌ها که به دنبال پیروزی بودند بازی را سراسر هجومی آغاز کردند ولی در دقیقه ۵ اسیر ضد حمله تیم حریف شدند که آرین کریم‌پور با مهار زیبا و تماشایی خود مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. پس از آن هلال احمری‌ها سوار بر بازی شدند و توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در ضربات آخر دقت چندانی به خرج ندادند، از دست دادن دو موقعیت تک به تک و آشکار گلزنی توسط مهاجمان این تیم باعث شد تا نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل رضایت دهند.

با شروع نیمه دوم، هلال احمر که دست به تغییراتی زده بود در دقیقه ۴۸ با حرکت انفرادی محمد رسول صدیقی توانست گل اول را به ثمر برساند. ملوانی‌ها که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند بر حملات خود افزودند و در دقیقه ۷۰ رو یک ضربه آزاد و کار تیمی زیبا با ضربه سر محسن علافی به گل تساوی دست یافتند. اما این پایان کار نبود و ابوالحسن غلامی با دو تعویض تاکتیکی توانست با حضور دو بازیکن تازه‌نفس، و با فرار از عمق دفاع ملوان یک اخراجی را از تیم ملوان بگیرد و این تیم ۱۵ دقیقه باقی‌مانده را ۱۰ نفره بازی ادامه دهد؛ هلال احمری‌ها که برای گل برتری بی‌تابی می‌کردند در دقیقه ۸۵ روی حرکت زیبای عبدالباسط رحمانی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. محمد علی‌نژاد هافبک طراح و آماده این روزهای هلال احمر با ضربه‌ای دقیق توپ را در در دروازه ملوانی‌ها جای داد تا شادی را برای تیمش به ارمغان آورَد.

در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع هلال احمر به پایان رسید تا این تیم بیشتر از آنکه از برد و کسب ۳ امتیاز این دیدار خوشحال باشند حسرت امتیازهای از دست رفته هفته‌های قبل مخصوصا تساوی مقابل شاهین بوشهر را بخورند.

هلال احمر با این برد ۲۳ امتیازی شد. فشردگی رقابت‌های این فصل باعث شده است که هلال‌احمر همچنان شانس مقام‌آوری داشته باشد. در جدول سپاهان ۲۷، فولاد ۲۶، ایمان سبز ۲۵ امتیازی هستند و چهار تیم ۲۳ امتیازی نساجی، ملوان، خلیج‌فارس و هلال‌احمر در کنار یکدیگر قرار دارند. جدول نهایی بر اساس بازی رودرو مشخص خواهد شد.

هلال‌احمر در هفته پایانی برای قرار گرفتن در میان سه تیم بالای جدول در کرمان مهمان تیم مس کرمان ۲۱ امتیازی است.

آرین کریم پور، مجید زمانی، علیرضا  کریمیان، شهاب رضایی، حسین هوشیار، محمد علینژاد، محمدرسول صدیقی، علی رجائی، علی کمالی، عبدالباسط رحمانی و امیر خیرات ترکیب اصلی هلال احمر مقابل تیم انزلی بود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top