بستن

پرواز بلند جوانان هلال‌احمر در جمع قدرت‌های فوتبال جنوب کشور

هفت‌برکه – گریشنا: جوانان هلال احمر گراش با تساوی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته یک کشور،یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را مسجل کرد.

جمعه ششم آذر ماه ۹۸ در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ دسته یک جوانان کشور، هلال احمر گراش در بازی معوقه خود در ورزشگاه شهدای گراش  به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت. این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا صعود تیم هلال احمر گراش به مرحله بعد قطعی شود.

در پایان هفته یازدهم هلال احمر گراش با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک جوانان کشور قرار دارد و تیم ایمان سبز شیراز با ۱۹ امتیاز و تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. سه نماینده استان فارس از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

مس رفسنجان دیگر تیم مدعی این دوره از رقابت‌ها در داراب حریف پدیده داراب نشد و با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به دارابی ها واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعد باز بماند. مس رفسنجان که دیگر شانسی برای صعود ندارد با ۱۴امتیاز در رده چهارم قرار دارد و در هفته آخر مهمان هلال احمر گراش خواهد بود. هلال احمر گراش می‌تواند با کسب ۳ امتیاز مقابل رفسنجان در هفته اینده به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند. 

دوازدهم دی ماه در یک بازی هم زمان دربی شیرازی‌ها برای کسب مقام دوم بین تیم‌های ایمان سبز شیراز و فجر شهید سپاسی در ورزشگاه دستغیب برگزار خواهد شد. 

در بازی هفته یازدهم برای هلال احمر علی جعفری، محمد امین یزدانجو، عباس اسماعیلی، منصور سروش، علیرضا حسن‌نژاد، محمد علی وطن‌خواه (محمد رضا خردنیا۷۰)، رامین فرجی (هادی حسن‌زاده ۶۵)، محمد رسول صدیقی، رضا خدمتی، صادق صداقت، علی شیروانی (حسین شیرشمسی ۸۵) با مربیگری جواد اذربادگان، ابوالحسن غلامی، حسین گنجی، سید علی مجلسی و سرپرستی حجت عابدی پا به میدان گذاشتند.

هلال احمر گراش در اخرین بازی خود از هفته چهاردهم جمعه دوازدهم دی ماه در ورزشگاه شهدای این شهرستان میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

جوانان هلال‌احمر سال گذشته با عبور از دو مرحله در گام آخر از صعود به لیگ برتر باز ماندند. امسال آن‌ها منتظر قرعه‌کشی برای شناخت حریفان خود هستند.

بوسه‌ی سپاس خیر گراشی بر کفش‌های یک ورزشکار

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال هلال احمر گراش در لیگ دسته یک کشور از پاداش سی میلیون تومانی مجموعه تفریحی و گردشگری گراش لند به بازیکنان و کادر فنی این تیم خبر داد گفت: «در پی صعود تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش به مرحله بعد مسابقات لیگ دسته یک کشور به عنوان نماینده استان فارس،  مالک گراش‌لند مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به بازیکنان و کادر فنی این تیم هدیه داد.»

وی با تقدیر از حاج غلامحسین عابد مالک پروژه تفریحی و گردشگری گراش لند، گفت: عمو جان همیشه نسبت به گراش علاقه نشان دادند و نسبت به مردم این شهر احترام خاصی قائل هستند. ایشان حتی در کانادا پلاک خودروشان را به نام گراش ثبت کردند و همیشه در کلامشان از اینکه گراشی هستند با افتخار یاد می‌کنند.

عابدی با بیان این که حمایت هواداران و خیرین همواره باعث قوت قلب و پیشرفت ما شده است، تصریح کرد: در بازی با تیم ایمان سبز که در تاریخ یکم دی ماه ۹۸ در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد آقای عابد برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور یافتند و در پایان این بازی که متاسفانه  نتیجه هم واگذار کرده بودیم. در رختکن حاضر شدند و ضمن دلجویی از بازیکنان و کادر فنی تیم، قول پاداش ۳۰ میلیونی را به بازیکنان دادند که بلافاصله پرداخت شد و حرکتی که سخاوت و تواضع این بزرگوار را به نمایش گذاشت و باعث انگیزه مضاعف برای ما و بازیکنان شد این بود که ایشان در حضور بازیکنان و عوامل تیم خم شدند و بر کفش پاره یکی از بازیکنان بوسه زدند و پس از آن بود که یک بار دیگر بازیکنان و کادر فنی متفق القول شدند که با هر سختی و کم و کاستی که است باید به مرحله بعد صعود کنیم و امیدواریم این هدیه ای باشد برای هواداران و دوست‌داران ما که حمایتمان کردند.»

وی با تبریک به جامعه ورزشی و مردم شهر و هواداران هلال احمر، ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی این تیم، صعود تیم فوتبال جوانان هلال را به مرحله بعد مسابقات لیگ دسته یک کشور به عنوان نماینده استان فارس را افتخاری بزرگ و کاری ارزشمند عنوان کرد و گفت: «سال گذشته از میان ۳۰ تیم شرکت کننده در مسابقات که اغلب تیم‌های ریشه دار و با سابقه‌ای در فوتبال ایران بودند، تیم جوانان هلال احمر گراش با سختی و با همت و همدلی که بازیکنان و کادر فنی در کنار هم داشتند و با حمایت هواداران و خیرین توانست به جمع چهار تیم مرحله نهایی صعود کند.در مرحله نهایی با تیم‌های نساجی مازندران، مقاومت تهران و نفت ابادان وارد رقابت شدیم که با توجه به کمبود‌ها و مشکلاتی که به همراه داشتیم نتوانستیم به لیگ برتر کشور راه پیدا کنیم و امسال برای سومین بار در لیگ دسته یک کشور خود را محک می‌زنیم که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همت و تلاش و همدلی بازیکنان و کادر فنی و حمایت همیشگی هواداران و خیرین بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را بگیرم.»

وی با بیان اینکه هلال احمر راه زیادی تا مرحله نهایی لیگ دسته یک جوانان کشور ندارد، افزود: صعود ما بدون حمایت مردم و هوادارن قطعی نیست، برای حضور در لیگ برتر کشور همه باید کمک کنند تا بتوانیم برای نخستین  بار این افتخار را برای جوانان و جامعه ورزشی را از ان شهر خود کنیم.

حجت عابدی گفت: در سه سال حضور تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش در لیگ دسته یک کشور، این تیم مقابل شهرداری بندر عباس، ایرانجوان بوشهر، پارس جنوبی جم، شهید وفایی شیراز، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان، پدیده اصفهان، استقلال کاشان،بهمن شیراز،پدیده داراب(انتقالی از اصفهان)، شریف بتن نور اباد ممسنی، مقاومت تهران، دخانیات گیلان، جندی شاپور دزفول، نساجی مازندران و نفت ابادان به میدان رفته است 

وی با تشکر از حاج قاسم فرسوده مدیر عامل موسسه فوتبال هلال احمر گراش گفت: «حضور ۱۸ ساله رده‌های مختلف هلال احمر (چهار تیم_ بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان) در لیگ برتر استان، لیگ دسته سه کشور و لیگ دسته یک جوانان کشور جز با تلاش و کوشش ایشان میسر نمی‌شد و خدا را شاکر هستیم که ایشان همواره دلسوزانه برای حمایت، هدایت و پیروزی ما پشتوانه عظیمی برای فوتبال گراش و تیم هلال احمر هستند.»

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال هلال احمر گراش از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر گراش، کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال فارس، مدیریت اموزش و پرورش، فرماندهی نیروی انتظامی، اورژانس، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و امداد گران، کانون هواداران و سایت های خبری گرایشنا و گراش نیوز تقدیر کرد.

2 نظر

  1. اقای عابد نشان دادند که برای جوانان ارزش قائل هستند و این برای یک جوان کافی است که ببیند بزرگتری سخاوتمندانه مهرش را بروز می‌دهد

  2. پیشاپیش صعود مقتدرانه جوانان برومند هلال احمر گراش به مرحله بعدی لیگ دسته اول فوتبال کشور به بازیکنان ، سرپرست ، مربیان و کادر فنی باشگاه بخصوص جناب حاج فرسوده مدیر توانمند ان که از هیچ تلاش و کوششی برای سربلندی و پراوازه نمودن فوتبال شهرمان در رقابت های قهرمانی استان و کشور دریغ نکرده صمیمانه تبریک می گوییم و این موفقیت بزرگ را برای فوتبال شهرستان به فال نیک گرفته و از همه خیرین و نیک اندیشان شهر که تاکنون حمایت از این تیم در دستور کار خود داشته اند سپاسگزاریم .
    و اما در مورد حمایت های جناب حاج غلامحسین عابد موسس و بانی پروژه تفریحی و گردشگری گراش لند از جامعه ورزش گراش سخن بسیار است ، ایشان در کمال فروتنی بارها حمایت از جوانان بویژه در مقوله ورزش در دستور کار داشته و جامعه ورزش گراش همواره از خوان کرامت این مرد بلند همت بهره برده و می برد و به جا است با نقل خاطره ای با خصوصیات اخلاقی و سخاوتمندی وی بیشتر اشنا شویم . در سالهای دهه ۸۰ شمسی فجر سپاسی شیراز بعنوان نماینده فوتبال ایران در رقابت های قهرمانی اسیا عازم کشور قطر بود و اقای سید هادی ایت اللهی در راس هیات فوتبال فارس قرار داشت و بنده مسولیت تربیت بدنی گراش بعهده داشتم در یکی از روزها جناب ایت اللهی با من تماس گرفتند که در قطر دوست و اشنای دارید ؟ چون تیم فجر سپاسی جهت بازی با یکی از تیم های قطری که اکنون حضور ذهن ندارم عازم ان کشور است در پاسخ گفتم با یکی از دوستان تماس می گیرم و نتیجه را اعلام می کنم ، تنها گزینه مورد نظر جناب حاج اقا عابد از دوستان با مرام و علاقمند به ورزش بود که ضمن تماس موضوع را با وی در میان گذاشتم و ایشان با روی گشاده و در کمال وقار و متانت پذیرای از نماینده فوتبال ایران از هتل و خورد و خوراک گرفته تا هدایای که برای بازیکنان در نظر گرفته بود بنحو شایسته ای کاروان اعزامی به قطر را میزبانی کرد تا بنده را بیش از گذشته مرهون منت و محبت های خویش قرار دهد و پس از بازگشت فجر سپاسی به شیراز و تشکر بنده از زحماتشان ، اظهار داشت من بعنوان یک ایرانی وظیفه خود می دانستم تا از تیم کشورم و مهمتر از همه نماینده استانم بدون هیچ چشم داشتی پذیرای نمایم این اقدام سخاوتمندانه که بیانگر روح بلند و علو طبع این بزرگ مرد بود هیچگاه از یاد نخواهم برد .
    خداوند بزرگ وجود نازنینش را از جمیع بلایات مضون بدارد که بحق به گراشی و ایرانی بودنش افتخار می کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top