بستن

۸ سرپناه برای نیازمندان واقعی

هفت‌برکه: در هفته دولت، هشت خانه‌ی ساخته‌شده برای مددجویان کمیته امداد افتتاح شد. امسال کمیته امداد قرار است در ساخت ۵۰ خانه برای نیازمندان و افراد تحت پوشش همکاری کند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، یکشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۰، همزمان با هفته دولت، هشت واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستا‌های خلیلی، فداغ، بشیرآباد و زینل‌آباد با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، امام جمعه ارد، بخشداران ارد و مرکزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان به بهره برداری رسید.

این خانه‌ها با زیربنای میانگین ۹۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و خیرین ساخته شده است.

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: انعکاس خدمات دولت تبیین دستاوردهای نظام است و خدمات نظام باید در راستای امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی بخشی به جامعه تشریح شود.

او با قدردانی از خدمات ارزنده کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی، ساخت مسکن و مقاوم‌سازی منازل آنهاست.

فرماندار گراش اضافه کرد: در شرایط خاص کنونی که کشور با تحریم‌های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده باید دستگیری از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه مد نظر قرار گیرد.

نادر افشار، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)گراش، در این مراسم گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش در سال جاری برای ساخت۵۰ خانه مددجوی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان مشارکت می‌کند.

وی افزود: طرح ساخت مسکن محرومان از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد شهرستان محسوب می شود که با همراهی خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.

افشار تصریح کرد: در سال ۹۹ کمیته امداد امام خمینی (ره)گراش برای ساخت ۲۲ واحد مسکونی مدد جویی اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان مشارکت کرده است.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top