بستن

۱۰۹ فیلم در انتظار ورود به کل

اختصاصی گریشنا: ۱۰۹ فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم کوتاه کل گراش هستند. از میان این فیلم با انتخاب هیات گزینش تنها ۲۰ تا ۳۰ فیلم برای حضور در جشنواره انتخاب می‌شوند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه کل گراش با پایان مهلت ارسال آثار در ۲۵ دی‌ماه تعداد ۱۰۹ حلقه فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید. با بررسی و پالیش فنی ۹۸ فیلم برای بازبینی در اختیار هیات گزینش جشنواره قرار گرفت. یک کارشناس از گراش و دو کارشناس از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گزینش فیلم‌های این دوره را انجام خواهند داد. ۵۱ فیلم داستانی، ۲۴ فیلم مستند، ۶ فیلم پویانمایی، ۱۷ فیلم تجربی متقاضی حضور در نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه کل هستند. شیراز با ۵۸ فیلم و نورآباد ممسنی با ۱۰ فیلم حضور بیشتری در این دوره از جشنواره دارند. ۶ فیلمساز گراشی با ۸ فیلم نیز متقاضی رقابت در جشنواره کل هستند.

عکس یادگاری برندگان جشنواره هشتم به همراه داوران

علی فخری دبیر اجرایی نهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گفت: علی رغم کمبود شدید منابع مالی، عوامل جشنواره بر آنند تا با بالابردن سطح کیفی و کمی جشنواره، این امر فرهنگی را به سر منزل مقصود برسانند. وی افزود پیرو مذاکره با دانشکده علوم پزشکی گراش مبنی بر اجاره سالن سلف سرویس و امکانات رفاهی دانشکده، در ایام برگزاری جشنواره، مشکلات اسکان و بسیاری از موانع گذشته مرتفع خواهد شد.

دبیر جشنواره در مورد نحوه اطلاع‌رسانی گفت: به دلیل تحریم‌های اقتصادی آمریکاِ سایت جشنواره موقتا از دسترس خارج شده است. فیلمسازان و علاقه‌مندان تا زمان رفع این مشکل می‌توانند خبرها را از سایت گریشنا دنبال کنند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top