بستن

نامزدهای شوراششم: علیرضا فتحی یک مدیر مالی در راه شورا / انصراف داد

هفت‌برکه: علیرضا فتحی کسی بود گمانه‌زنی چندانی درباره حضور او در انتخابات شورای شهر وجود نداشت. اما او روز چهارم ثبت‌نام با حضور در فرمانداری گراش به لیست نامزدهای شورای ششم شهر گراش اضافه شد. 

علیرضا فتحی فرزند حاج مشکال متولد ۱۳۵۵ در گراش است. فتحی با مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت دولتی در حال حاضر مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی گراش و همزمان  دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مالی و بودجه در دانشگاه آزاد لار است.

فتحی به عنوان یک حسابدار باسابقه در مجموعه علوم پزشکی شناخته می‌شود و یکی از آخرین سمت‌های خارج از دانشکده او عضویت در هیات موسس تعاونی توسعه شهرستان گراش است. 

فتحی: یک شهروند عادی هستم

فتحی در مورد حضور در انتخابات گفت: «احساس کردم که می‌توانم با توجه به تجربیات چند دوره گذشته شورا برای شهر کار مثبتی انجام دهم.»

نامزد شورای ششم در مورد شانس خود برای رای‌آوری گفت: «پیش‌بینی خیلی سخت است و آرا در گراش سنتی است. کاری به برنامه ندارند و افراد که بیشتر معروفیت دارند رای می‌آورند. تجربه دوره قبل نشان داده که رای‌ دادن سنتی است و به خاطر همین نمی‌توان کسی را بدون شانس دانست. هر چند شاید دیدگاه مردم تغییر کرده باشد.»

مدیرمالی دانشکده علوم پزشکی گراش در مورد حضور در انتخابات گفت:‌«مشورتی با دانشکده نداشته‌ام. و از طرف جناح یا گروهی هم نیامده‌ام. یک شهروند عادی هستم و فقط با چند نفر از دوستان مشورت کرده‌ام.»

فتحی نیز همانند بیشتر نامزدها گرایش سیاسی خاصی ندارد: «عقیده‌ای به جناح‌بازی‌ها ندارم و هر کسی که کاری برای شهر و کشور کند، جناح مثبت است.»

فتحی: از منتقدان شورای پنجم بودم

نامزد شورای ششم در مورد عملکرد دوره‌های گذشته شورا گفت: «من یکی از منتقدان علمکرد شورای پنجم بودم. این چیزی ثابت شده بین قشر تحصیل‌کرده و عادی مردم اس. ولی شوراهای قبل مانند شوراهای چهارم از نظر من راضی‌کننده بود.»

فتحی در پاسخ به پندری در مورد اولویت خود در شورای جدید گفت: «ایجاد یکدلی بین شورا، اعضای که یکدل نباشند نمی‌توان کاری انجام داد. استعفا بستگی به دیدگاه هر شخصی دارد. ممکن است کسی به منافع نرسد و استعفا ‌دهد. بر خلاف کاندیداهای قبل که می‌گفتند افشاگری می‌کنم بعد از فلان و بعد از فلان، مردم باید از حقیقت مطلع شوند. اگر استعفایی باشد باید همراه با برملاشدن حقیقت باشد ولی  در حالت عادی اعتقادی به استعفا ندارم.»

فتحی در مورد حضور رسانه‌ها در جلسات علنی شورا گفت:« نظرم مثبت است. شورای با رای مردم آماده است و مردم باید از برنامه و مصوبات در حد قوانین و مقررات مطلع شوند.»

فتحی در مورد احتمال کناره‌گیری خود گفت: «بله در صورتی که افراد توانمندتر حضور داشته باشند. احتمال آن وجود دارد.»

 

تکمیل خبر: فتحی «به نفع انسجام شورای آتی و کاهش تشتت آرا» انصراف داد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شورای ششم از ادامه رقابت انصراف دادند: علیرضا فتحی و علیرضا قربانیان. علیرضا فتحی، مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی گراش در نامه انصرافش نوشته است: «به دلیل اهمیت شغل و پست فعلی از نظر نظارت و کنترل منابع و مصارف آن هم با گردش مالی چند برابری نسبت به بودجه شهرداری و لزوم فعالیت و تلاش و تمرکز دوچندان در راستای اجرای قوانین جدید بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، لذا به نفع انسجام شورای آتی و کاهش تشتت آرا، انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای شهر گراش اعلام می نمایم.»

نامه‌ی کامل او را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مومنان راستین کسانی هستند که به    امانت ها و پیمانهایشان وفا دارند”

با عرض سلام محضر مردم شریف ، ولایی و همیشه در صحنه گراش

همانگونه که استحضار دارید قبول مسولیت در هر کاری ،امر خطیری است که وقت ، انگیزه ، تجربه ، و دانش کافی را طلب میکند و اینجانب نیز با در نظر گرفتن این معیارها و امید واری به فضل خدا و لطف بزرگوارانی چون شما مردم عزیز شهرم پا به عرصه مهم و حساس انتخابات شورا گذاشتم .

بنده معتقد هستم با این حجم وسیع از کاندیدا توری از کیفیت معیار انتخاب خواهد کاست.

لذا با وجود حمایت دوستان و همشهریان ، بر خلاف میل باطنی که همانا خدمت صادقانه به مردم بود 

 و به دلیل اهمیت شغل و پست فعلی از نظر نظارت و کنترل منابع و مصارف آنهم باگردش مالی چند برابری نسبت به بودجه شهر داری و لزوم فعالیت و تلاش و تمرکز دو چندان در راستای اجرای قوانین جدید  بودجه ۱۴۰۰کل کشور ،لذا به نفع انسجام شورای آتی و کاهش تشتت آرا ،

انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای شهر گراش اعلام می نمایم.

اینجانب به عنوان یک برادر کوچکتر ضمن توصیه به کاندیداهای عزیز به رعایت بیشتر  اخلاق انتخاباتی و پرهیز از غرض ورزی و رویا پردازی ، آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن تجربیات و برنامه های خود البته اگر قابل بدانند ، اعلام نموده و از مردم عزیز نیز استدعا دارم برای حضور در پای صندوقهای رای و مشارکت حداکثری در سرنوشت شهر و کشور ، ندای ولایت فقیه و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله عالی)را لبیک گفته و آینده ای روشن را رقم بزنند.

در پایان و به رسم ادب

از دوستان ،همکاران و سرورانی  که در این مدت با حمایتهای خود باعث  دلگرمی بنده بودند کمال تشکر و قدر دانی  را دارم .

ّبا آرزوی توفیق خدمت به مردم برای منتخبین مردم

ارادتمند

علیرضا فتحی

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. حاجی شما منتقد شورای شهر قبل بودین، نوشتاری هم در رسانه ها داشتید؟
    از باب انتقاداتتون اذیت هم شدین؟ اداره اطلاعات و…
    از منتقدین واقعی این جریان رو بپرسین

  2. با سلام ضمن احترام به همه کاندیداها نظر باینکه متاسفانه تاکنون هیچکدام از این دوستان در حد و قواره عضو شورا نیستند و فعالیت قابل ملاحظه ای نداشته اند و شورای ضعیفی خواهیم داشت بنظرم برای حفظ ابروی شهر و اینکه شهردار بتواند خوب کار کند و موجب ابادانی و عمران شهر گردد لذا استدعا داریم از نامزدی انصراف دهند چرا که نداشتن شورا ی ضعیف برای پیشرفت شهر بهتر است داشتن شورا مثل دوران گذشته واقعا و خدایی اگر قصد خدمت به مردم دارید و صادق هستید همین امروز استعفاه دهید که بزرگترین خدمت به گراش کرده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top