بستن

کرونانوشته ۳: پوسترهای پساکرونایی

هفت‌برکه گریشنا: #کرونانوشته نام پویش جدیدی است که گریشنا در این ایام کرونازدگی راه انداخته است. در این پویش، کسانی که به علت ابتلای به بیماری کرونا و یا به صورت خودخواسته برای رعایت بیشتر، خود را در خانه قرنطینه کرده‌اند، دعوت کرده‌ایم که از تجربیات خودشان بنویسند یا عکس و فیلم بفرستند. هدف پویش این است که تجربه‌های این افراد به اشتراک گذاشته شود، و از خلال بازگویی این تجربه‌ها، به خوانندگان نیز آموزش و هشدار داده شود. شما هم اگر تجربه‌ی اینچنینی دارید، به این پویش دعوتید.

محمد مهرابی یکی از کسانی است که به تازگی تجربه‌ی قرنطینه‌ی خانگی برای خلاص شدن از شر کووید-۱۹ را پشت سر گذاشته است. او تجربیات خودش را در قالب پوسترهای خلاقانه‌ای، گویاتر کرده است. البته او زیر پوسترها این نکته را هم ذکر کرده است که این اطلاعات تجربه‌های شخصی او و یا مطالب جمع‌آوری شده از منابع اینترنتی است، و ممکن است نشانه‌ها و تعارضات کرونا در افراد مختلف، متفاوت باشد.

4 نظر

  1. طرح های جالب و معناداری بود کاش از جوانان بیشتر استفاده میشد برای شکست کرونا/ شورای کرونا باید از یک گروه موازی از جوانان برای همکاری دعوت کند به زودی شاهد شکست این ویروس باشیم
    ممنون محمد اقا که این طرح ها را طراحی کردید

  2. ایکاش مدیرانی که ۴ ماه است علاوه بر اینکه هیچ کاری که نکردن متاسفانه روزانه شاهد افزایش بیماران کرونایی شده اند برای رضای خدا برای کنترل این ویروس مخرب کنار می‌رفتند و مدیران با تجربه و دلسوز سر کار می‌آمدند این مدیران فعلی نشان دادند که توان و مدیرت ندارند فقط و فقط با کلیپ و مصاحبه خودنمایی می‌کنند. بیایید برای رضای خداوند و سلامتی شهر وندان و نجات بیماران و کادر در گیر با کرونا حداقل برای مدتی از پست و سمت خودتان کنار بروید از منافع شخصی چشم پوشی کنید و استعفاه دهید و جا را برای مدیران با لیاقت باز کنید باور کنید در آخرت هم رو سفید خواهید بود حداقل بخاطر همکاران خودتان در اتاق کرونایی ها بخاطر پزشکان و پرستارانی که ۴ ماه است شبانه روز تلاش می کنند مدتی شما کنار بروید بذارید بقیه بیان پای کار تا انشاءالله با مدیریت بهتر این ویروس را نابود کنند و دو باره شما برگردید سر پست و مقام‌های خودتون و دو باره حال کنید

  3. پیرو حرف حمزه
    بخش اعظمی از این شیوع همه گیر کرونا،بدلیل بی توجهی مردم هست،اگه مردم رعایت میکردند و حداقل کاری که میکردن زدن ماسک و دوری از تجمعات رو رعایت میکردند،گرفتار همچین مصیبتی به این وسعت نمیشدیم پس تا دیدید اوضاع بر رفق مراد نیس تقصیر رو گردن مسولین نندازید و خود و مردم رو تبرئه نکنید.اتفاقا مسولین بهداشت و درمان دراین برهه خیییلی خوب درخشیدند ولی دلیل بروز این مشکل،اول عدم رعایت مردم دوم ارگان های دیگه مثلا فرمانداری بود که بدون رضایت مسولین بهداشت و درمان،مجوزبرپایی مجالس عروسی را صادر کردند.
    لطفا عادلانه قضاوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top