بستن

دادستان گراش: واحدهای صنفی غیر ضروری باید بسته باشد

هفت‌برکه – گریشنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش اعلام کرد. مطابق مصوبه شورای تامین شهرستان گراش و ستاد پیشگیری از کرونا، همه واحدهای صنفی غیر ضروری باید بسته باشد. دادستان گراش با تاکید بر بسته بودن واحدهای تجاری غیر ضروری از شهروندان و اصناف خواست موضوع کرونا را جدی‌تر بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعادت‌پور دادستان گراش گفت: «در موضوع کرونا هماهنگی خوبی بین مسئولین شهرستان وجود دارد و برای تعطیلی تصمیم جدی در شورای تامین گرفته شده است. واحدهای صنفی هم از قانون تبعیت کنند و این موضوع را که با زندگی مردم مرتبط است جدی بگیرند.»

سعادت‌پور گفت: «ما هم با مشکلات اقتصادی مردم آشنا هستیم. اما اولویت اول سلامت مردم است و به همین دلیل این تصمیم گرفته شده است. اکثر اصناف همکاری خوبی داشتند و از اول هفته به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی کرده بودند اما به نظر می‌رسد که برخی از افراد هنوز جدی بودن موضوع را درک نکرده‌اند که در این موارد طبق قانون عمل خواهد شد.»

دادستان گراش با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: «بازرسی‌های منظمی در سطح شهر انجام می‌شود و شخصا نیز هر روز در شهر حضور دارم که اگر نیاز به اقدام قانونی باشد به سرعت انجام می‌شود. مثلا تجمعی برای توزیع برنج بود که سریعا دستور لازم داده شد که توزیع اقلام ضروری به شکلی انجام شود که باعث تجمع نشود.»

دادستان گراش با تشکر از همکاری مردم گفت: «مردم گراش همکاری خیلی خوبی در موضوع پیشگیری از کرونا داشته‌اند و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین وارد شرایط بحرانی نشویم. با این وجود باید قبل از بحرانی شدن پیشگیری را جدی بگیریم و این کار بدون همکاری همه مردم ممکن نیست. خطای یک نفر باعث می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان شهر آلوده شود. به خاطر همین با این‌گونه افراد مماشات نخواهیم کرد و براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. عزیزان توجه داشته باشید موردی که کرونایی ان مشخصه شده در لار پس از ترخیص از بیمارستان ازادانه در شهر رفت و امد دارد . (لار) گویا دستگاههای دولتی فقط نقش نظاره گر بازی می کنند . اول که از منزل خود خارج نشوید . دوم از دستگاههای دولتی جدیت و قاطعیت برحورد با متخلفین و نهایت حساسیت خواستار باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top