بستن

سوگ شاعران در چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها

هفت‌برکه – گریشنا: پنجشنبه‌شب، ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، شب شعر «سردار دل‌ها» به مناسبت چهلمین روز شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان گراش با حضور امام جمعه شهرستان و مسئولین و شاعران و شعردوستان برگزار شد.

به گزارش انجمن شعر چشمه، این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری جوان محمدابراهیم آتشی شروع شد. مصطفی کارگر اجرا و داوری آثار، و مریم قاسمی‌زادگان دبیری این شب شعر را بر عهده داشتند. از ٣٣ شاعر و نویسنده‌ای که بالغ بر ۹۰ اثر برای این شب شعر اثر ارسال کرده بودند، آثار ۱۵ شاعر از شهرهای گراش، لار، دهکویه و اوز برای شعرخوانی پذیرفته شد. ابوطالب سپهر، مهدی فتاحی، مریم قاسمی‌زادگان، مهدی کارگر، معصومه بهمنی، ناظره بی‌غرض، مصطفی دهقانی، راضیه سیاح، علی داوری‌فرد، عبدالله فضلی و فائزه دهنوی از شاعرانی بودند که موفق به شعرخوانی در این شب شعر شدند.

هنرمند خردسال پریا رهجو نیز اشعاری را که در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی توسط جمعی از شاعران در فضاى مجازی به صورت بداهه سروده شده بود، برای حاضرین اجرا کرد. و در بخش پایانی، امام جمعه گراش، حجت الاسلام والمسلمین بخشایش‌پور، طی سخنانی کوتاه، در اهمیت شعر سخن گفت و از انجمن شعر و شاعران و بانیان شب شعر تشکر کرد.

این شب شعر به همت انجمن شعر چشمه گراش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش و اداره‌ی کتابخانه‌ی عمومی شهرستان گراش برگزار شد. سالن دبیرستان محبی واقع در مسکن مهر گراش میزبان این شب شعر بود. در پایان به همت بانى خیر مدرسه محبى از مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top