بستن

شعبه سوم و چهارم عینک بهراد افتتاح شد

هفت‌برکه – گزارش آگهی: با سرمایه‌گذاری عینک بهراد، بخش عینک‌سازی بیمارستان گراش افتتاح شد.

صبح شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۴ با حضور معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، مدیران بیمارستان امیرالمونین علی(ع) و جمعی از شهروندان، شعبه سوم عینک بهراد در بیمارستان گراش افتتاح شد.

دکتر سیدجواد محقق معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش گفت: «این نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بیمارستان گراش است. امیدواریم این سرمایه‌گذاری هم به نفع بیماران و مراجعین بیمارستان و هم به نفع سرمایه‌گذار باشد. خواهش ما از سرمایه‌گذار این است که به افراد بی‌بضاعت توجه ویژه داشته باشد و برای این گروه تسهیلاتی را در نظر بگیرد.»

دکتر محقق با توجه به سابقه سرمایه‌گذار گفت: «آقای نصرالله نادرپور از سال‌های پیش و در دهه هفتاد در بیمارستان حضور داشتند بازگشت ایشان را به کشور و بیمارستان تبریک می‌گوییم.»

این سومین شعبه عینک بهراد است. شعبه اصلی عینک بهراد در خیابان امام – روبه‌روی بانک ملی قرار دارد. شعبه دوم عینک بهراد در خیابان امام – کنار پارک لاله افتتاح خواهد شد. شعبه سوم عینک بهراد در بیمارستان گراش ورودی اورژانس و شعبه چهارم در بلوار سرداران – درمانگاه سلامت قرار دارد.

نصرالله نادرپور سرمایه‌گذار عینک بهراد گفت: «هدف ما در عینک بهراد این است که مرکزیتی برای اپتیک و عینک در جنوب کشور باشیم. فعالیت اصلی ما در زمینه واردات عمده به کشور است و تامین‌کننده عینک و عدسی برای کل کشوری هستیم. در کنار آن با افتتاح شعبه در محل‌های مختلف به دنبال این هستیم که خدمات را به همشهریان گراشی و شهرهای دیگر جنوب کشور عرضه کنیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top