هفت‌برکه: واژگونی خودرو ساعت ۳ بامداد در بلوار خلیج فارس یک فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش هفت‌برکه، ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۳ بامداد احمد شیروان راننده خودرو پژو ۴۰۵ در اثر انحراف به چپ و برخورد با بلوار و تیر برق جان خود را از دست داد. احمد شیروان ۲۰ ساله و فرزند اسد است که روزهای پایانی دوران خدمت سربازی خود را سپری می‌کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گراش، روز دوشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۷:۴۷، با اعلام حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ با یک سرنشین در بلوار خلیج فارس، به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گراش، سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس و یک آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر به محل اعزام شدند.

بر اثر این واژگونی راننده خودرو که حدودا ۲۰ سال داشت، به دلیل شدت برخورد با بلوار و تیرچراغ برق از ناحیه سر و صورت دچار ضربه و شکستگی شده بود که در هنگام رسیدن تکنسین‌های اورژانس هیچ گونه علائم حیاتی نداشت. تلاش‌های فراوان تکنسین‌های اورژانس تا رسیدن به مرکز درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش بدون نتیجه بوده و مصدوم فوت می‌کند.

ناصر دلخوش رئیس‌ اورژانس ۱۱۵  در توصیه‌ای برای پیشگیری این گونه حوادث گفت: عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه‌ در ورودی شهر و جاده‌ها یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز واژگونی و تصادفات در رانندگی است، لذا از رانندگان محترم تقاضا می‌شود در شرایط مختلف با سرعت مجاز حرکت کنند.

ems