بستن

موفقیت سوارکار گراشی در مسابقات سوارکاری استقامت جنوب کشور

هفت برکه (گریشنا): معصومه پورشمسی، در سومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت جنوب کشور، جام دامپزشکان، مسیر ۸۰ کیلومتر محدود را با موفقیت طی کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری گراش: این مسابقات جمعه، دوازدهم مهر ماه به میزبانی هیات سوارکاری استان فارس در جنگل بناب ارسنجان برگزار شد. معصومه پورشمسی سوارکار باسابقه‌ی گراشی با اسب الماس در رده‌ی ۸۰ کیلومتر محدود در این مسابقه شرکت کرد و با موفقیت به نقطه‌ی پایان رسید.

بعد از او رامین کشاورزی با اسب فریال، ستار کمالی با اسب استوار و حمید راه پیمایی با اسب جمیل به ترتیب این مسیر را طی کردند. این بانوی موفق در رشته‌ی استقامت مقام‌های متعددی کسب کرده است و در رشته پرش با اسب نیز فعالیت دارد.

پورشمسی که مادر ۳ فرزند است در گفت‌وگو با خبرنگار هفت برکه گفت:«علاقه‌ام به رشته‌ی سوارکاری، باعث شده تا به صورت جدی این رشته‌ی ورزشی را دنبال کنم و با حضور در مسابقات به مقام برسم. زندگی متاهلی و داشتن فرزند مسئولیت‌های خودش را دارد اما علاقه و اراده بر هر مانعی پیروز است. من از خانواده و همسرم علی امانتی که در این مسیر همیشه حامی من بوده است، تشکر می‌کنم.»

 

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top