هفت برکه: اولین دوره‌ی آموزش پایه و اصول سواری کلاسیک در دو بخش تئوری و عملی در مجموعه سوارکاری ملت برگزار شد. مجتبی پورشمسی، سوارکار و مربی باسابقه‌ی گراشی مدرس این دوره‌ی آموزشی بودند.

حیدر شیخی؛ رییس هیات سوارکاری گراش در گفت و گو با هفت برکه گفت:هفتم مرداد ماه، دوره‌ی آموزشی پایه و اصول سواری کلاسیک با حضور سی نفر از سوارکاران و اعضای مجموعه سوارکاری ملت به صورت تئوری و عملی برگزار شد و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را دیدند.

معصومه پورشمسی، نائب رئیس هیأت سوارکاری گراش با اشاره به این که هدف از برگزاری این دوره، آموزش و تربیت سوارکارن حرفه‌ای است، گفت: «استاد پورشمسی، در طول دوره‌ی فعالیت خود حائز مقام‌های کشوری، استانی و منطقه‌ای شده است که می‌توان به قهرمانی کشور در مسابقات سوارکاری در سه دوره و رسیدن به مقام نائب قهرمانی سوارکاری کشوری در دو دوره اشاره کرد. ایشان همچنین ۵ دوره به مقام قهرمانی استانی دست یافته‌اند و در مسابقات قهرمانی سوارکاری استان یزد، بوشهر و اصفهان نیز صاحب مقام شده‌اند.»

مدیر مجموعه سوارکاری ملت گراش ادامه داد:«قطعا استفاده از تجربیات ارزنده مجتبی پورشمسی، جهت ارتقاء سوارکاران تاثیر زیادی دارد و سرمایه‌گذاری در بخش آموزش نتیجه بخش خواهد بود.»

این دوره با حضور محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان، حیدر شیخی رییس هیات سوارکاری گراش، و حاج عبدالرضا افشار و حاج اسماعیل قاسمی از خیرین ورزش یار و جمعی از پیشکسوتان سوارکاری برگزار شد.

savarkari