بستن

دو مقام کشوری برای سوارکاران گراشی در کرمان

هفت‌برکه: امیرحسین دانشور و معصومه پورشمسی  با حضور در مسابقه‌ی سوارکاری اسقامت کشور و در رقابت با سوارکاران ملی و رده اول کشوری به ترتیب به مقام ششم و هشتم رسیدند.

به گزارش هفت‌برکه، حسین متین، رئیس هیات سوارکاری شهرستان گراش، با اعلام خبر حضور سه سوارکار به مسابقات سوارکاری کشوری گفت: «این مسابقات دوم دی‌ماه ۱۴۰۱ در باشگاه الماس کویر کرمان برگزار شد. در رده‌ی ۹۰ کیلومتر کشوری، ۱۸ نفر و در رده‌ی ۶۰ کیلومتر استانی شش نفر به رقابت پرداختند. جعفر دانشور، امیرحسین دانشور و معصومه پورشمسی سه سوارکار گراشی بودند که به این مسابقات اعزام شدند.»

او در ادامه گفت: «امیرحسین دانشور با به دست آوردن مقام ششم و معصومه پورشمسی با کسب مقام هشتم در این رقابت‌ها به خط پایان رسیدند. خود من نیز به عنوان داور ملی در این مسابقات حضور داشتم.»

متین کیفیت این مسابقات را خوب عنوان کرد و ادامه داد: «سطح مسابقات بسیار بالا بود. هر چند قرار بود این مسابقات در دو رده‌ی ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر برگزار شود ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن افراد، سوارکاران در هر دو رده به صورت مشترک در رده‌ی ۹۰ کیلومتر با هم رقابت کردند. تمامی سوارکاران حاضر در این رقابت ملی بودند که در سطح اول کشوری حضور دارند. کیفیت برگزاری مسابقات نیز مناسب بود و تنها ایرادی که وارد بود، نامساعد بودن وضعیت زمین در این مسابقات بود.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top