بستن

خبرهای سه سطری گراش

۲۳ تیرماه:

محمدحسین حلاجی مفرد امام جمعه پیشین گراش، امامت جمعه بخش برزک کاشان را بر عهده گرفت.

مهرماه ۹۱:

توسلی مدیر اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش : متقاضیان خرید شتر در بین روستاییان زیاد است و میزان تولید گوشت قرمز شتر در سال گذشته ۵/۲۳ تن بوده است. در حال حاضر تعداد شتر ها به ۳۵۰ نفر می رسد.

۳ مهرماه:

در جلسه شورای ترافیک شهرستان گراش الزام دانش‌آموزان موتورسوار به استفاده از کلاه ایمنی تصویب شد.

۴ مهرماه:

عده ای از مدیران کارگاه‌ها تیرچه و بلوک‌زنی در گراش با حضور در مقابل فرمانداری گراش از جمع‌آوری کارگران غیر ایرانی‌شان شاکی بودند.

۵ مهرماه:

طی حکمی نوروز سهرابی نژاد به سمت دهیار پاره‌وقت روستای کنگ و ریشه منصوب شد. روستای کنگ و ریشه ماه‌هاست که به دلیل استعفای دهیار قبلی بدون دهیار اداره می شده است.

۶ مهرماه:

جمعی از رزمندگان با حضور در دادگاه شیراز از روزنامه شرق به دلیل چاپ یک کاریکاتور شکایت کردند.

۷ مهرماه:

با حضور حجت الاسلام سید احمد تقوی معاون جذب و پذیرش ائمه جمعه جنوب کشور، حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ به عنوان امام جمعه جدید ارد معرفی شد. حجت الاسلام سید رضا شاهچراغ متولد شهر ارادان استان سمنان است و قبل از این در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل بوده است.

۹ مهرماه:

اولین باران پاییزی برای دقایقی در گراش بارید.

۱۲ مهرماه:

نرخ مبادله درهم امارات به مرز ۱۰۰۰ تومان رسید.

۱۵ مهرماه:

آمار جمعیتی شهرستان ۴۵ هزار و ۷۵۲نفر اوز اعلام شد. ۲۲۴۰۱ نفر در شهر اوز، دردهستان بیدشهر ۱۶۳۸۷ نفر و در دهستان فیشور ۶۹۶۴ نفر زندگی می‌کنند.

۱۸ مهرماه:

در ساعت اولیه شب یک خودرو پژو پارس در برخورد با کودهایی که برای زیباسازی فضای سبز در حاشیه خیابان ریخته شده بود، چپ کرد. این حادثه در بلوار سعادت روبه‌روی پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر رخ داد.

۱۹ مهرماه:

در جلسه‌ای پنج ساعته با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، مسئولین روستاهای بخش گراش با روند کارها آشنا شدند.

۲۰ مهرماه:

به مناسبت روز جهانی کودک یک دوره مسابقه نقاشی بین مهدکودک‌های گراش در پارک شهر برگزار شد. اداره بهزیستی برگزار کننده این مراسم بود.

مهرماه:

در طرح ارمغان مهر کمیته امداد تعداد ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۵۰ میلیون ریال تهیه و در بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شد.

۲۰ مهرماه:

محمود شادمان در دبی درگذشت. از جمله فعالیت‌های خیریه او در اختیار قرار دادن ساختمان برای فعالیت‌های خانه فرهنگ بود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top