بستن

آلبوم یادگاری: ۳۰ سال با عبدالله

هفت‌برکه – گریشنا: همه او را به نام می‌شناختند: «عبدالله نظامی» و مغازه و خانه کوچک‌اش نشانی‌ای بود که هر کسی می‌شناخت. هر وقت جایی نیاز به کمک بود عبدالله حضور داشت. عبدالله خود مردم بود.

در گوشه بسیاری از عکس‌های خبرنگاران در مراسم‌ها عبدالله هم حضور دارد اما امروز او به وسط کادر آمده است. ۱۰ تیرماه ۱۳۹۸ آخرین روز زندگی نماد مردم گراش بود و دوربین این بار روی او زوم است.

عبدالله نظامی متولد ۱۳۲۴ است و در نخستین همایش چهره‌های ماندگار گراش به پاس خدمات مختلف و همکاری با شهرداری، صدا و سیما، مقبره شهدای گمنام، هلال احمر، کمیته امداد و … عنوان شهروند نمونه را دریافت کرد.

در کنار عکس‌های مجید افشار شما هم اگر عکسی به یادماندنی از عبدالله دارید برای گریشنا بفرستید تا به این مجموعه اضافه شود. 

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

4 نظر

  1. خدا رحمتش کنه.
    اینکه میگن: “مشک آنست که خود ببوید” یعنی همین دیگه.
    عبدالله مشکی بود که خودش بو و عطر خدمت بی‌ادعا و بی‌غرور میداد و شعور خدمت خالصانه و صادقانه داشت ولی شعار خدمت نمی‌داد.
    مثل زمان فی‌سبیل‌الله.

  2. احسنت بر سایت گریشنا،همکاران زحمتکششون و جناب آقای مجید افشار که در سالروز درگذشت خادم افتخاری شهدای گمنام مرحوم حاج عبداله نظامی یاد و خاطره این عزیز از دست رفته را با خبر و عکس های زیبایش گرامی داشتند

    روحش شاد ویادش گرامی باد

  3. پدر دلسوزی با اینکه توان کاری برای فرزندش نداشته باشه و فقط سایه اش بالای سر فرزندش باشه کافیه و باعث دلگرمیش میشه.
    البته ایشون تا اواخر عمر باعزتشون کارهای زیادی می کرد و ماهاها نمیدیدیم و بعدها نبود این پدر احساس شد.
    خدا رحمتش کنه

  4. خدا رحمت کنه برادر عزیزوخستگی ناپذیر آقای عبدالله نظامی که تا آخرین رمقی که در جان وتوان داشت پای کار بود ودست از کار خالصانه و بی ادعایش برنداشت یه پیشنهاد دارم اگه امکان داشته باشه روی دیوار اتاق کنار قبور شهداء گمنام اگر عکسی از این بزرگ مرد ترسیم بشه شایدکار جالبی باشه ،شادی روح این عزیز و همه عزیزانی که خیلی خالصانه برای شهرشون تلاش کردن و سر به تیره تراب گذاشتن فاتحه مع الصلوات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top