هفت‌برکه – از چشم شما:  یوسف پورکریمی ۵۸ساله از ساکنین خیابان آبیاری، در تماس تلفنی با رسانه‌ی هفت‌برکه درباره‌ی مشکل چندین ساله‌ای که هم خودشان و هم ساکنین انتهای خیابان آبیاری دارند، گفت: «سال‌های قدیم یک تلویزیون ۱۴ اینچ داشتیم با دو آنتن که روی سرش بود، ۸ تا کانال تلویزیون صاف می‌گرفت. اما الان تلویزیون هوشمند داریم دریغ از اینکه یک شبکه‌ی تلویزیونی داشته باشیم.»

او در مورد مشکلی که ساکنین آنتهای خیابان آبیاری دارند، توضیح می‌دهد: «یک روز ده تا کانال داریم، یک روز هیچی نداریم، یک روز صبح ممکن است بعضی شبکه‌ها بگیرد که آن هم تا ظهر خراب می‌شود، یک شبکه درست و حسابی نداریم که هر وقت دلمان بخواهد بنشینیم و تماشا کنیم. اگر باد خنک بیاید بهتر است و هر چی شرجی و گرمتر باشد خراب‌تر می‌شود.»

پورکریمی از مراجعاتی که به ادارات و مسئولین مربوطه داشته است، می‌گوید:‌ «از طریق فرمانداری و شهرداری و بقیه جاها خیلی پیگیری کردم، که الان هر وقت با آنها تماس می‌گیرم جوابم را نمی‌دهند.»

او در ادامه یادی از عبدالله نظامی می‌کند و می‌گوید: «خدا رحمتش کند. یک آدمی بود که هر وقت با او تماس می‌گرفتم که تلویزیون خراب است، فوری سوار موتور می‌شد و می‌رفت کلات و کار را درست می‌کرد.»

گله‌هایش را با این جمله تمام می‌کند و می‌گوید: «یعنی ما حق نداریم که تلویزیون خانه‌مان چند شبکه بگیرد؟»

TV