بستن

مهندس مصطفی سرخی سرپرست نظام مهندسی گراش شد

هفت‌برکه – گریشنا: مهندس مصطفی سرخی از چهارم تیرماه ۱۳۹۸ به سرپرستی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در شهرستان گراش منصوب شد. او جانشین مهندس هادی هادی‌پور می‌شود که به شرط کوتاه بودن حضورش، از اسفندماه ۱۳۹۷ این سمت را پذیرفته بود (خبر در گریشنا).

در گفتگوی تلفنی با گریشنا، مهندس سرخی با تایید این خبر، درباره‌ی دلایلی که باعث شده او این سمت را تقبل کند می‌گوید: «اگر ما کمی تعلل می‌کردیم، این احتمال وجود داشت یک فرد غیر بومی به این سمت منصوب شود. نهال این نهاد به دست همکاران گراشی و با مشقات زیاد کاشته شده است و ما باید امانت‌داری می‌کردیم.»

مهندس سرخی درباره‌ی کار سختی که در پیش دارد نیز صحبت می‌کند: «من باید شش ماه تلاش کنم تا بتوانم وضعیت تنش‌آمیزی را که بین نظام مهندسی و شهرداری و شورا ایجاد شده است، تعدیل کنم. سیاست شخصی من این است که با هیچکس درگیر نمی‌شوم و اصلا قصد تجسس در کار ادارات و نهادهای دیگر را ندارم، به جز تشکیلات نظام مهندسی که زیر نظر خودم است. بررسی تخلفات دیگران نه در وظیفه من است و نه در حیطه اختیارات من. اساسا شروع کار من بر تعامل است. همین اکنون هم قرار است با فرماندار جلسه‌ای داشته باشم و بحث تعامل و نیاز به حمایت و همکاری را مطرح کنم.»

رییس جدید نظام مهندسی گراش از اولین برنامه‌اش در این سمت نیز صحبت می‌کند: «هفته‌ی آینده نیز مجمع عمومی استان برگزار می‌شود و در حال هماهنگی با همکاران برای شرکت در مجمع هستیم تا در تصمیمات کلانی که برای کل مهندسان گرفته می‌شود، شرکت داشته باشیم.»

مهندس هادی هادی‌پور برای حدود سه ماه، از اواسط اسفندماه ۱۳۹۷، سرپرستی نظام مهندسی را به عهده داشت. او در همان زمان انتصابش نیز به گریشنا گفته بود: «من سرپرستی دفتر نظام مهندسی را تا مدت محدودی قبول کردم که کار مردم معطل نماند.» او چندی پیش به عنوان مدیر بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش منصوب شد.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

6 نظر

  1. یکی بگه چرا جلسه ماده کمیسیون صد برگزار نمیشه
    چه اختلافی بین ریس دادگستری و شهرداری و شورا هست که جلسه تشکیل نمیدن

  2. جناب آقای مهندس مصطفی سرخی
    انتخاب شما را بعنوان سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان گراش تبریک میگویم و انشالله با همکاری و وحدت ، به سه اصل (عدالت ، صداقت و احترام ) پایبند باشیم .

  3. باسلام
    تبریک و تهنیت به اقای مهندس مصطفی سرخی
    امشالله در کارتان و نظام مهندسی موفق باشی و نظر تون هم خیلی درسته سرت
    تو‌کار خودتون باشه درگیر مسائل نشو

  4. جناب مهندس سرخی عزیز
    انتخاب شایسته شما مایه افتخار و مباهات جامعه مهندسین شهرستان گراش است و از خداوند منان برای شما در مسئولیت پیشرو موفقیت و پایداری خواستاریم.

  5. همکار و دوست گرامی،
    جناب آقای مهندس مصطفی سرخی عزیز،
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را مسئلت مینمایم.
    جا دارد از تلاش ها و زحمات مهندسین عزیزی که در هر سمتی، از ابتدای تاسیس این دفتر نمایندگی زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی شود.
    به امید موفقیت های روز افزون جامعه مهندسین شهرستان گراش.
    مهندس احمدعلی عبدالهی.

  6. همکار گرامی جناب مهندس مصطفی سرخی
    انتخاب شایسته شما را به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان گراش تبریک عرض میکنم و انشالله در مسیر پیش رو موفق باشید.
    از جناب مهندس هادی پور هم که در این مدت برای نظام زحمت کشیدند تشکر میکنم و انشالله در سمت ریاست بیمارستان موفق وو سربند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top