بستن

«نردبان» در روستای کنار زیارت

هفت برکه (گریشنا): طرح «آموزش در روستا» با همکاری گروه نردبان و اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش در روستای کنار زیارت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش چهارشنبه، هفدهم بهمن ماه گروهی از دانشجویان گراشی در قالب گروه نردبان، در سفری کوتاه به روستای کنار زیارت، واقع در بخش مرکزی شهرستان گراش، مجری طرح «آموزش در روستا» شدند.

عارفه عبداللهی، مسئول اجرایی طرح، با اشاره به اهمیت سطح آموزش‌ کودکان دبستانی گفت: «هدف ما از برگزاری این طرح، افزایش سطح توانمندی کودکان در حوزه‌های مختلف فکری، اجتماعی، فرهنگی و بهداشت فردی بوده که امیدواریم در آینده و با همکاری ارگان‌های مربوطه این برنامه‌ها در روستاهای متفاوت نیز به مرحله اجرا برسند.»

آموزش در روستا یکی از پروژه‌های گروه نردبان است که در آن دانش‌آموزان روستایی یک روز شاد را با مربیان نردبان سپری می‌کنند تا کلاس‌هایی متفاوت داشته باشند. بازی‌های حرکتی، قصه خوانی، داستان‌نویسی، بازی‌های فکری و آموزش‌های بهداشتی از جمله‌ بخش‌های این طرح است.

روستای کنار زیارت در دوازده کیلومتری شهر گراش، دارای یک دبستان ابتدایی به نام دبستان رسالت است که با سی و دو دانش‌آموز و دو معلم فعال است.در این طرح که برای نخستین بار برگزار شد ده نفر اعضای گروه نردبان حضور داشتند که با همکاری دبیران مدرسه ابتدایی روستای کنار زیارت طرح را اجرا کردند.

مجمع خیرین سلامت نیز با اعطای هدیه‌هایی با محتوای بهداشتی به دانش‌آموزان، با این طرح همراه شد.

نردبان یک گروه جوان است که با هدف توسعه آموزش در شهرستان گراش از تابستان سال ٩۶ با همایش دو روزه «آیین تجلیل از نخبگان علمی و سلسله نشست‌های واکاوی توسعه آموزش در شهرستان گراش» فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه تا کنون چهارده پروژه آموزشی را در گراش اجرا کرده‌است. طرح «آموزش در روستا» نخستین برنامه این مجموعه در خارج از محدوده شهر‌ گراش بوده‌ است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. ان شاالله به فرمایش فرماندار قرار هست این روستا از نعمت گاز و لوله کشی آب برخوردار شوند و ورودی این روستا و جاده این روستا آسفالت شود.این روستا در آینده نزدیک پیشرفت چشم گیری خواهد کرد

  2. خسته نباشید و خدا قوت خدمت همه دانشجویان گروه نردبان ، که بی چشم داشت برای اعتلا و پیشرفت شهرشون تلاش میکنن ، امیدواریم بتونن با همکاری بقیه دوستان ، همچنان اتفاقات زیبایی رقم بزنن

  3. بعد از دوره ریلست اقای رضایی یکی از تغییرات همین همکاری با گروه های دانشجویی بود. خدا قوت به آقایان نوبهار و نوروزی و بقیه اعضای این گروه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top