بستن

رقابت در مدار پروتون و نوترون

هفت برکه (گریشنا): دانش‌آموزان گراش، لار و فداغ در مسابقه‌ی در مدار اتم توانایی‌های خود را محک زدند.
به گزارش مریم سرخی، خبرنگار دانش‌آموز هفت برکه: ساعت ۸ صبح چهارم بهمن ماه، مسابقه در مدار اتم با همکاری دانش‌آموزان مدرسه امام حسن عسگری(ع) و مدرسه امام رضا(ع) در مدرسه‌ی امام حسن عسگری(ع) برگزار شد.
این مسابقه با حضور مسئولین اداره و دبیران مربوطه و… آغاز شد. چهل و سه گروه چهار نفره‌ی دانش‌آموزان از شهرستان‌های گراش، لار و فداغ، فرصت داشتند در این رقابت و در طول مسابقه، در غرفه یا همان اوربیتال‌های اتم، اطلاعات خود پیرامون علوم پایه، فیزیک، شیمی، زیست و زمین‌شناسی را محک بزنند و امتیاز کسب کنند.

زهره فتحی،مریم مهیایی،مهدیه دلخوش از مدرسه‌ی ام‌البنین(س) و محدثه بهزادی از مدرسه‌ی امام حسن عسگری(ع) به عنوان گروه اول، فاطمه طهماسبی، زهرا طهماسبی فاطمه پولادسنج از مدرسه‌ی امام حسن عسگری(ع) و نیلوفر جوکار از مدرسه‌ی ام‌البنین(س) به عنوان گروه دوم و الهه جوکار،طناز سوزنده، رویا کریم زاده و یلدا بامری هر ۴ نفر از مدرسه‌ی ام‌البنین(س) به عنوان گروه سوم در این رقابت‌ها توانستند امتیاز بیشتری کسب کنند و هر سه گروه از گراش برنده‌ی این رقابت‌ها باشند.
این برنامه با صرف نهار به پایان رسید.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

3 نظر

  1. به نظرم یه مسابقه فوق العاده بود
    کمتر مسابقه ای توی این شهر دیدم ک به این خوبی برگزار بشه.‌

    خانم جهرمی مدیر مدرسه امام حسن، حرف ندارن..
    تنها کسی هستن از اطرافیانم که نه تنها واسه پیشرفت دانش اموزای خودشون، بلکه برای پیشرفت تمام دانش اموزای سطح شهر، از دل و جون مایه میذارن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top