هفت‌برکه – گریشنا:‌ ۲۵ دی‌ماه گفتگو با مهناز طلایی از بانوان فعال ورزش گراش در گریشنا با تیتر «ورزشکاری برای همه‌جا: از مچ‌اندازی تا موتورسواری» منتشر شد. روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با ارسال جوابیه‌ای به ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه شامل کسب مقام کشوری و داشتن مدرک مربیگری پاسخ داده است.

جوابیه‌ی اداره ورزش و جوانان به گفتگوی منتشر شده اضافه شد. این جوابیه را در ادامه می‌خوانید:

Javabiyeh

مصاحبه‌ای با خانم مهناز طلایی از سوی خبرنگار گریشنا انجام شده است که مورخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ در سایت گریشنا انتشار یافت. خانم طلایی اعلام کرده‌اند مدال طلای لیفت و پرس سینه آسیا و کشور و مدال مسابقات مچ‌اندازی استان را دارا می‌باشند. پس از استعلام از روسای هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام و همگانی (آمادگی جسمانی) انجام شد با توجه به فرهنگ اسلامی کشور، برگزاری هرگونه مسابقاتی در رشته بدنسازی و پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع است و هیچ گونه مسابقه‌ی پرس سینه و پاورلیفتینگ در استان و کشور برگزار نشده است و فقط مسابقات مچ‌اندازی بانوان در کشورمان رسمیت دارد و خانم طلایی هیچ گونه مقامی در مسابقات پرس سینه، پاورلیفتینگ و مچ اندازی در سطح استان و کشور دارا نمی‌باشد.

در مورد مدرک مربیگری نیز هیات بدنسازی و پرورش اندام و همگانی شهرستان اعلام نموده‌اند که فرد نامبرده دارای مدرک مربیگری ثبت شده در هیات شهرستان نمی‌باشد و مدرک ده تئوری آن مورد تایید می‌باشد که به منزله مدرک مربیگری نیست.

شایان ذکر است با پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان از خانم طلایی جهت ارایه مستندات مدرک مربیگری و مقام‌های یادشده، متاسفانه مدرکی از سوی فرد نام برده شده ارایه نشد.