بستن

کدام زن در گراش معاون فرماندار یا بخشدار می‌شود؟

هفت‌برکه – گریشنا: استاندار جدید فارس دستور داده است که فرمانداران حداقل یک معاون یا بخشدار زن داشته باشند.

به گزارش ایلنا عنایت‌الله رحیمی استاندار جدید فارس، ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷ در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان فارس گفت: «این دستور به فرمانداران تمام شهرستان‌ها ابلاغ شده و بر مبنای آن هر فرماندار مکلف است از میان زنانی که شرایط قانونی دارند، حداقل یک معاون فرماندار یا بخشدار زن را معرفی کنند.»

وی اظهار امیدواری کرد که با این دستور افزایش مشارکت بانوان در حوزه‌های مدیریتی استان را شاهد باشیم.

استاندار فارس افزود: «دستگاه‌های دیگر نیز می‌بایست از ظرفیت نیمی از جمعیت فعال استان استفاده‌ی مطلوب کنند و مکلف خواهند شد که در این زمینه به جامعه‌ی بانوان گزارش دهند.» رحیمی تصریح کرد: «اعتقاد من بر این است که بانوان از دقت، عطوفت در رفتار و قانون‌مداری بیشتری برخوردار هستند و از همین رو باید بسترهای لازم برای آنان فراهم شود.»

به گزارش گریشنا، شهرستان گراش دارای دو پست معاون فرماندار و دو پست بخشداری است. با توجه به دستور استاندار فارس، باید یکی از این چهار پست برای حضور بانوان خالی شود.

11 نظر

  1. مهره های زن خوبی در همین گراش داریم که در فرمانداری هم مشغول به کارهستن.
    بهتره از اونها استفاده و معرفی بشن.
    چون تجربه و تخصص کافی را دارن

  2. متاسفانه نگاه مردسالاری توی ادارات گراش کار رو برای اجرای این قانون سخت کرده، کاش هر چه زودتر به مرحله اجرا برسه، چرا که نیروهای بومی خوبی داریم.

  3. قطعا استفاده از نیروی زن کمک بزرگیه واسه شهر، نیروی باتجربه و متخصص در فرمانداری داریم که بهترین گزینه می‌تونن باشن، آشنایی لازم و کافی با شهر و مشکلات اون رو هم دارن.

  4. اتفاقا پیشنهاد بسیار خوبیه زنان شهر ما کمتر از مردان ما نیستن واستفاده کردن از فکر واندیشه انها در حل مشکلات ومسائل شهر بسیار راهگشا ومثمر به ثمر هست امید است که قدر این گوهرهای گرانبها را بدانیم واز وجود پرخیر وبرکتشان استفاده کنیم .

  5. بله وجود یه زن لازمه چونکه در جامعه و دانشگاه زن و مرد پا به پای هم پیش میرن و باید از ویژگیهای زن و مرد که یکی جزئی نگر و دیگری کلی نگر هست با هم استفاده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top