بستن

گام بلند جوانان هلال‌احمر برای صعود

هفت‌برکه – گریشنا: با برد خانگی برابر تیم مدعی پارس جنوبی جم، جوانان هلال‌احمر یک گام بلند برای صعود به مرحله بعدی لیگ دسته اول کشور برداشتند.

پنجشنبه ۶ دی‌ماه ۱۳۹۷ در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، هلال‌احمر در گراش میزبان نماینده بوشهر بود. هلال‌احمر با بردن بازی، چهار پله در جدول صعود کرد و به سه امتیازی صدرنشین رقابت‌ها رسید.

نماینده فوتبال گراش بعد از تساوی هفته گذشته برابر فجر سپاسی شیراز، این بار به دنبال بالا بردن شانس صعود خود بود. هلال احمر از ابتدای بازی با حملات پی در پی خود تیم حرف را غافلگیر کرد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد، و بالاخره در همان ٢٠ دقیقه آغازین بازی با  ضربه پنالتی کاپیتان خود، محسن محمدی، به گل اول دست بافت. در ادامه نیر فشار حملات تیم هلال احمر روی تیم پارس جنوبی جم حفظ شد، اما نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، تیم گراشی توانست روی ارسال از کنار در شلوغی محوطه جریمه با ضربه حامد غفاری در دقیقه ۴۷ به گل دوم برسد. تیم پارس جنوبی برای جبران نتیجه شدت حملات خود را بیشتر کرد و هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه حریف داشتند و سهم هر کدام از تیم‌ها یک ضربه تیرک بود. تیم هلال احمر گراش دقیقه ۷۳ توانست روی یک پرس از جلو، مدافع تیم حریف را مجبور به اشتباه کند و صادق صداقت مهاجم باهوش این تیم توپ را قطع کرد. صداقت روی یک حرکت تک به تک با دروازبان گل سوم را به ثمر رساند و آب سردی روی تیم پر آوازه پارس جنوبی جم ریخت.

جوانان هلال احمر با ترکیب علی جعفری، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، محمد علی کرباسی، منصور سروش، حامد غفاری، رضا خدمتی، مصطفی مرادی، امیرحسین مظلومی پور، صادق صداقت و ابراهیم کامیاب به زمین رفت و در ادامه سید یحیی مجلسی، هادی حسن زاده و امیر رستمی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند.

در دیگر بازی‌های این هفته، پدیده اصفهان با شکست شریف‌بتن ممسنی با ۲۵ امتیاز به صدر رفت. استقلال کاشان و مس رفسنجان در رده‌های بعدی قرار دارند. سه تیم از این رقابت‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند و هلال‌احمر در رده چهارم منتظر لغزش رقیبان است.

این هفته نوجوانان هلال‌احمر نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر استان فارس در کازرون مهمان تیم سرباز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top