بستن

جوانان هلال‌احمر در مسابقات استانی هم به میدان می‌روند

هفت‌برکه: تیم جوانان هلال‌احمر با هدف شرکت قوی‌تر در لیگ‌برتر کشور، در مسابقات استانی جوانان زیر ۱۸ سال نیز شرکت می‌کند. 

به گزارش حجت عابدی از این هفته مرحله اول مسابقات فوتبال جوانان زیر ۱۸ سال استان فارس به میزبانی شهرستان‌های سپیدان، کازرون و آباده آغاز می‌شود. 

قاسم فرسوده مدیر عامل موسسه فوتبال هلال احمر گراش از آمادگی تیم جوانان زیر ۱۸ سال خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم به صورت مجتمعی از روز یکشنبه ۱۵ مردادماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد. هدف از شرکت در این دوره از مسابقات قهرمانی و صعود به مرحله زیرگروه کشور است که با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

فرسوده خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از اهدافمان این است که از ظرفیت این دوره از مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال برای شناخت توانمندی بازیکنان و آمادگی آنها برای شرکت در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور استفاده کنیم. تیم جوانان زیر ۲۰ سال هلال‌احمر امسال برای چهارمین سال پی‌درپی در بالاترین سطح فوتبال جوانان و لیگ برتر کشوری حضور دارد. 

در مسابقات استانی تیم جوانان زیر ۱۸ سال هلال‌احمر در شهرستان سپیدان با تیم‌های آرتا نگین زاگرس سپیدان، شهید وفایی شیراز و فرخ مهر بیضا هم گروه است. 

در شهرستان کازرون تیم‌های انقلاب نوین کازرون، امید جویم، آذرخش طلایی فیروزآباد، ایمان سبز شیراز و طلاییه شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین در شهرستان آباده دیگر میزبان این مسابقات، تیم های کیان برق آباده، آرمین مرودشت، پیام شیراز و سپاهان شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است این دوره از مسابقات زیر نظر هیات فوتبال استان فارس برگزار می‌شود و پس از پایان این مسابقات از هر گروه، دو تیم به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهد کرد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top