بستن

جوانان هلال‌احمر: برد خانگی در هفته‌ی تساوی‌ها

هفت‌برکه: تساوی سایر تیم‌های مدعی باعث شد هلال‌احمر گراش با یک برد و یک باخت در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جوانان کشور قرار بگیرد. 

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش، در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور هلال‌احمر که هفته نخست در ورزشگاه شفق اصفهان دو بر صفر مغلوب ذوب‌آهن شده بود در اولین بازی خانگی سفیدپوشان مس رفسنجان را شکست داد و به رده دوم جدول رفت. 

این دیدار یکشنبه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه شهدای گراش برگزار شد و علی رجایی مقدم و محمد علی نژاد برای هلال احمر گل زنی کردند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود. هلال احمر گراش به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در مسابقات لیگ برتر جوانان برای چهارمین سال متوالی در سطح اول فوتبال کشور حضور دارد.

در دیگر بازی های هفته دوم مسابقات لیگ برتر جوانان کشور مس کرمان در مقابل ایمان سبز شیراز به تساوی بدون گل رضایت داد و گل گهر سیرجان با تساوی پرگل ۳ بر ۳ مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد و فولاد خوزستان در شیراز برابر با پیشگامان به تساوی بدون گل صفر بر صفر بسنده کرد تا این هفته برای گروه یک هفته تساوی ها باشد.

در دو هفته نخست تنها دو بازی هلال‌احمر برنده داشته است و هلال‌احمر با استفاده از تساوی ۶ بازی دیگر به رده دوم جدول صعود کرد. 

در هفته سوم دور رفت دوشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۲ هلال احمر گراش در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

ذوب‌آهن اصفهان با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و هلال احمر گراش با ۳ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند. گل گهر سیرجان، پیشگامان شیراز، ایمان سبز شیراز، فولاد خوزستان، مس کرمان نیز هر کدام با ۲ امتیاز به ترتیب از جایگاه سوم تا هفتم در جدول رده بندی با هم به رقابت می‌پردازند و مس رفسنجان تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

هفته اول 

ذوب‌آهن اصفهان ۲ – هلال‌احمر گراش ۰

ایمان سبز ۰ – فولاد خوزستان ۰

مس کرمان ۰ – گل‌گهر سیرجان ۰

مس رفسنجان ۱ – پیشگامان شیراز ۱

هفته دوم

هلال‌احمر ۲ – مس رفسنجان ۱

مس کرمان ۰ – ایمان سبز شیراز ۰

گل گهر سیرجان ۳ – ذوب‌آهن اصفهان ۳

پیشگامان شیراز ۰ – فولاد خوزستان ۰ 

هفته سوم 

فولاد خوزستان – هلال‌احرم گراش

ذوب‌آهن اصفهان – مس کرمان

مس رفسنجان – گل‌گهر سیرجان

ایمان سبز شیراز – پیشگامان شیراز 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top