بستن

خودکشی، پایان راه مادر ۴۸ ساله

هفت برکه (گریشنا): زن گراشی، ۴۸ ساله روز شنبه با حلق آویزی به زندگی خود پایان داد.

به گزارش گریشنا ظهر شنبه، ۲۶ آبان ماه زنی که در محله‌ی پاقلعه، بالاتر از خیابان دروازه زندگی می‌کرد شال خود را به نرده‌ها بست و در حیاط منزلش خود را به دار آویخت.

حوالی ساعت ۱۰ صبح، همسر این زن وارد خانه می‌شود و جسد حلق‌آویز او را می‌بیند و به همسایه‌ها خبر می‌دهد تا برای کمک به خانه‌اش بیایند. یکی از همسایه‌ها می‌گوید:«همه‌جای خانه مرتب بود او حتی نهار را آماده کرده بود و شعله‌ی اجاق گاز را روی کمترین حالت گذاشته بود و ما شعله را خاموش کردیم»

او مادر سه دختر و یک پسر بود. روز شنبه بعد از انتشار خبر در فضای مجازی گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد دلیل مرگ مطرح شد اما در نهایت پزشک قانونی دلیل مرگ را خودکشی اعلام کرد.

رحیم روان‌بین، رییس دادگاه گراش با تایید قطعی خودکشی این زن گفت: «بعد از انجام تحقیقات در پزشکی قانونی و تایید خفگی به لحاظ فشار به عناصر حیاتی گردن و بررسی جهت فرورفتگی که به سمت بالای گردن بود، فرضیه‌ی خودکشی تایید و نهایی شد و گواهی فوت او دیروز به خانواده متوفی تحویل داده شد.»

این زن ۲۷ آبان ماه به خاک سپرده شد و فرزندان این زن، آخرین دست‌پخت مادرشان را خوردند.

به گفته‌ی یکی از حاضرین در مراسم خاکسپاری دختر بزرگ او مابین گریه‌هایش، می‌گفت:«مادر این غذا را برای ما درست کرده است می‌خواهیم برای آخرین بار دست‌پختش را بخوریم. دیشب رفتار مادر عجیب شده بود، تا صبح بالای سر ما بود و ما را ناز و نوازش می‌کرد به مادر گفتم چرا نمی‌خوابی؟ جواب داد: شاید امشب آخرین شبی باشد که در کنار شما هستم. اما من باور نکردم.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. تو این وضعیت بد اقتصادی هرکاری میشه کردباز هم شاهد اینجور مسایل خواهیم بود خدا از سر تقصیرات این مسوولین که کشور رو به این روز دراوردن نگذره

  2. خدا رحمتش کنه مادری بسیار زحمتکش و مهربان بود این چند روز خیلی دردناک و سخت بر ما گذشت خداوند به بازماندگانش صبر عطا کنه.آمین

    1. در لار هستند کسانی که هرکدام سرپرستی دانش اموز نیازمندی را به عهده گرفتند . اکثر دانش اموزان بی بضاعت مربوط به روستاهای لار می باشد .

  3. خدا رحمتش کنه ، از خودم هم شروع میکنم کاشکی بجای این همه دنگ و فنگ بیخود و رسم و رسوم و خودنمایی و اصراف بیخود یخورده بفکر نیازمندان گراشی خودمون بودیم هر چند بعضی مردم بفکرن هر چی وضع اقتصادی بدتر میشه بدعت های مردم بیشتر میشه انشاالله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه همچنین ما

  4. ظاهرا موسسات خیریه و کمک رسان گراش و کمیته امداد گراش در تشخیص افراد نیازمند و پروسه فرق گذاری و عضویت افراد، کمی دچار لنگش هست که نیاز به بازبینی قوانین و روند عضویت پذیری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top