بستن

اولین مقام بانوان پینگ‌پنگ باز در مسابقات استانی

هفت برکه (گریشنا): مقام دوم، سوم و پنجم مسابقات پینگ‌پنگ بزرگسالان استان فارس به بانوان گراشی رسید. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش: مسابقات تنیس روی میز بانوان استان فارس با حضور ۴۷ بازیکن از سراسر استان فارس در آکادمی استعدادیابی و قهرمانی تنیس روی میز بانو حاجیه رضوی گراش به صورت گروهی حذفی برگزار شد که در پایان با درخشش بازیکنان دختر گراشی همراه بود.

در این رقابت‌ها سکینه اکبری، بازیکن خوش‌تکنیک گراش توانست مقام دوم استان را کسب کند و معصومه پایمرد دیگر بازیکن گراشی نیز با درخشش خیره‌کننده خود به مقام سوم رسید. زهرا افشار، بر سکوی پنجم ایستاد و به اتفاق اکبری و پایمرد جواز حضور در مسابقات تور ایرانی بزرگسالان کشور را کسب کرد.

در این مسابقات همچنین کوثر نوروزی و پانته‌آ فرجی هر دو از شیراز به ترتیب عنوان اول و سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. این افراد به همراه ساجده قره‌خانی از اقلید توانستند جواز حضور در مسابقات کشوری را به دست آورنند.

برگزاری این رقابت‌ها را زهرا فروغ‌بخش و فاطمه ریسی به عهده داشتند. در مراسم پایانی از سوی هیات تنیس روی میز استان فارس توسط علی‌رضا ثابت، رییس اداره ورزش و جوانان گراش، فوزیه ناصری، عضو شورا شهر و مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

در پایان این رقابت‌ها رقیه بیضایی، نایب رییس هیات تنیس روی میز گراش این مقام  ارزنده بانوان گراش را به خانواده ورزشکاران و جامعه ورزش شهرستان تبریک گفت و از سوی ناصری، عضو شورای شهر و هیات رییسه هیات تنیس روی میز گراش به پاس تلاش‌های چندساله بیضایی تقدیر شد.

جمعه، ۲۵ آبان نیز گراش میزبان مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان آقایان استان خواهد بود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top