هفت‌برکه (گریشنا): فراخوان پنجمین شب شعر پیامبر اعظم(س) منتشر شد. 

به گزارش هفت برکه پنجمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در گراش برگزار خواهد شد. شاعران برای ارسال اثر  تا هفتم آبان ماه فرصت دارند و اسامی آثار پذیرفته شده دهم آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این شب شعر می‌توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب شعر با پنج موضوع رحلت حضرت رسول اکرم(س)، واقعه جانگداز کربلا، شهادت حضرت رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، استکبار‌ستیزی(به مناسبت یوم‌الله آبان) به صورت فایل word همراه با ذکر مشخصات به پست الکترونیک  gerash@gmail.com  ارسال کنند.

حضور در این سوگواره محدودیت سنی ندارد. شاعران از نقاط مختلف کشور می‌توانند به این شب شعر اثر ارسال کنند اما ستاد برگزاری تنها امکانات اقامت در گراش را فراهم می‌کند و امکان پرداخت هزینه برای رفت و برگشت وجود ندارد. برای ارتباط با دبیرخانه‌ی این سوگواره می‌توانیدبا این دو شماره در تماس باشید. ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳،۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ٰٰ دبیرخانه جشنواره نیز با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ پاسخگوی شاعران است.

موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه و کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش،اداره اوقاف و امور خیریه گراش، ناحیه مقاومت سپاه گراش و انجمن شاعران و نویسندگان گراش این شب شعر را برگزار می‌کنند.

تاکنون چهار دوره از این شب شعر در گراش برگزار شده است و شاعرانی همچون صادق رحمانی، مرتضی امیر اسفندقه، موسی بیدج، سعید یوسف‌نیا،علیرضا قزوه، سعید بیابانکی مهمان دوره‌های پیشین شب شعر پیام اعظم بوده‌اند. (گزارش دوره‌های قبل در گریشنا)  امسال نیز دو شاعر شناخته شده آیینی مهمان شب شعر خواهند بود.

Payambar5