بستن

از چشم شما ۵۷: تیر مخابرات یا اجل معلق؟

هفت‌برکه – گریشنا: عکس این تیر مخابرات را که به طرزی خطرناک روی جاده خم شده است، مهدی پریدخت برای گریشنا ارسال کرده است. این تیر مخابرات در بلوار فلسطین، شهرک آزادگان، روبه‌روی کوزه‌گری جعفری قرار دارد. او در توضیح نوشته است: «این تیر متعلق به اداره مخابرات است که چند شبکه تلفن برای منازل مسکونی راه‌اندازی کرد.»

مهدی پریدخت که ساکن این شهرک است، از پیگیری‌ها برای رفع این خطر معلق برای عابران سواره و پیاده خبر می‌دهد، پیگیری‌هایی که به جایی نرسیده است. مخابرات جواب داده است که کسی که خسارت وارد کرده باید به اداره بیاید و خسارت را پرداخت کند تا بعد اقدام به تعمیر کنند.

پریدخت نوشته است: «آقای عاطفی که خودشان هم در مخابرات هستند و تلفن خانه‌ی خودشان هم مشکل دارد و قطع شده، می‌گوید خودمم بارها پیگیری کرده‌ام. می‌گویند تا طرف نیاید و خسارت ندهد، برای ما امکان درست کردنش نیست.» او پیشنهادی هم مطرح کرده است: «من این پیشنهاد را بهشان دادم که گفتم شما طرف را که می‌شناسید. با پیمانکار اداره صحبت کنید و برآورد هزینه کنید و تیر را درست کنید و بعد هر وقت آن فرد آمد، خسارت را از او بگیرید.» اما این پیشنهاد هم ظاهرا راه به جایی نبرده است.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top