بستن

یکی از کاسبان لار: آقای جعفرپور شما هیچ کاری نکردید

گریشنا:

به گزارش رویداد های لارستان بزرگ، وی درباره پتروشیمی لارستان گفت:در جلسه ای با حضور نمایندگان فارس  و معاون وزیر نفت ،در این جلسه  پیشرفت  پتروشیمی شهرستان های فارس  اعلام می کردند که من هم منتظر بودم که نام پتروشیمی لارستان را هم بیاورند که این جلسه بدون نام بردن از پتروشیمی لارستان جلسه را تمام کردند که من معترض شدم که پتروشیمی لارستان چند درصد پیشرفت داشته است که یکی از افراد پاسخ داد:این پروژه کسی نبود پیگیری کند و علت عدم پیشرفت پتروشیمی لارستان نیز همین بوده.

جعفر پور همچنین درباره آخرین وضعیت پیگیری تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی لارستان گفت:این مسئله در اول ماه مبارک رمضان مورد موافقت وزیر تعاون،کار و امور اجتماعی قرار گرفه است.وی همچنین از تشکیل جلسه ای با دکتر مرتضوی “رئیس تامین اجنماعی کشور خبرداد و گفت:رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

نماینده لارستان،خنج و گراش به مسئله دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و خاطر نشان کرد: در این مورد خیلی پیامک دریافت کرده ام و مردم می گویند برای چه فرزندان ما برای تحصیل به شهرستان همجوار بروند چرا اینجا درس نخوانند. وی در ادامه گفت:جلساتی با وزیر بهداشت تشکیل شده و پیگیری کرده ایم برای تصویب نمودار سازمانی دانشکده علوم پزشکی که دانشگاه شیراز ابلاغ شود و دانشکده علوم پزشکی ما مستقل شود. وی همچنین گفت:این موضوع را باید خیلی وقت ها پیگیری می کردیم .

جعفر پور از پیگیری های خود برای ارتقاء ادارت گمرک ، پست و…به اداره کل خبر داد.

 حاشیه های این سخنرانی:

یکی از کسبه های میدان میوه و تره بار خطاب به نماینده مجلس از تعطیلی میدان گفت:این مسئله از هم طریق دفتر  و تلفن همراه شما به اطلاع  رسانده ایم اما هیچ کاری نکردید .وی که از نحوه ی پلمپ شدن میدان  اعتراض شدیدی داشت، در ادامه گفت:بیش از سی سال این میدان بهداشتی بود اما با افتتاح میدان بار جدید این میدان غیر بهداشتی شد!.

جعفر پور در پاسخ به این کسبه با اشاره به اینکه بالاخره ما باید میدان باری داشته باشیم که در شان لارستان بزرگ باشد، گفت: استاندار فارس در مراسم افتتاحیه  میدان بار مرکزی لارستان گفته که ما در شیراز هم چنین میدان مجهزی نداریم . خود بنده نیز از نحوه ی پلمپ کردن این میدان راضی نیستم و  این موضوع باید از طریق نهاد های بی طرف حل شود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top