بستن

پیش‌نهاد حسین‌زاده: جعفرپور معاون وزیر شود

هفت‌برکه: نماینده مردم جنوب فارس برای استفاده از نیروهای حوزه انتخابیه در سطح‌های مختلف در دولت جدید رایزنی می‌کند. جالب‌ترین پیش‌نهاد نماینده فعلی انتصاب نماینده پیشین لارستان، خنج، گراش و اوز به سمت معاونت یکی از وزارتخانه‌های فرهنگی است.

شب گذشته، ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، مهندس حسین‌زاده در گفت‌وگو با هفت‌برکه در مورد به‌کارگیری نیروهای منطقه در سطوح مختلف مدیریتی در شهرستان‌ها، استان و کشور صحبت کرد. حسین‌زاده از صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، جایی که بحث در مورد گزینه‌های وزارت در کابینه‌ی دولت جدید در جریان بود. نماینده پس از اظهار نظر در مورد وزرای پیشنهادی، اعلام کرد رایش را در این زمینه به صورت شفاف به مردم اعلام می‌کند. گزارش این بخش از سخنان نماینده را در هفت‌برکه خواهید خواند.

اما بعد از تعیین کابینه و شروع به کار دولت، نوبت به تغییرات در مدیران میانی و سپس مدیران شهرستان‌ها می‌رسد. یکی از خواسته‌های مردم این است که از حوزه انتخابیه، از نیروهای بیشتری چه در سطح شهرستان، چه استان و چه وزارت‌خانه استفاده شود.

مهندس حسین‌زاده در جواب این سوال که آیا در این زمینه رایزنی‌ها را شروع کرده یا نه، گفت: «قطعا یکی از محورهای صحبت ما با وزرا همین مساله است. ما نیروهایی در سطح هر چهار شهرستان و همچنین در سطح ملی داریم که سابقه دارند و توانمندند. نماینده‌ی سابق، آقای دکتر جعفرپور، را خود بنده پیشنهاد دادم که به عنوان یکی از معاونین وزرا مشغول به کار شوند، هرچند ظرفیت و توانمندی ایشان بالاتر از معاونت هم هست.»

نماینده در ادامه افزود: «به هر حال ظرفیت‌های خوبی در حوزه انتخابیه در قسمت‌های مختلف، هم فنی، هم اداری و هم آموزشی و اقتصادی وجود دارد که انشالله بتوانیم کمک کنیم که این ظرفیت‌ها از این که هست انشالله بیشتر بشود.»

به این ترتیب، می‌توان امیدوار بود که در دولتی که مستقر می‌شود، در سطح فرمانداران و ادارات بیشتر از نیروهای منطقه استفاده شود. نماینده با تایید این امیدواری، به جنبه‌ی دیگری از موضوع نیز اشاره می‌کند: «البته یک نکته که باید عرض کنم این است که بیشتر این نیروهایی که قرار است استفاده شوند، خودشان هم باید قدمی بردارند. شاید ما خیلی از این عزیزان را نشناسیم یا این که اگر بشناسیم، وقتی تلاشی از سمت خودشان انجام نمی‌شود، احساس می‌کنیم حتما مایل به کار نیستند. امیدوارم نیروها پای کار بیایند و انشالله نیروسازی و کادرسازی‌مان را شروع کنیم، که یکی از چالش‌های حوزه انتخابیه است. متاسفانه هر وقع یک مساله ملی می‌خواهد اتفاق بیفتد، نیرویی در سطح ملی ممکن است داشته باشیم، ولی اینقدر پراکنده هستند و انفرادی کار می‌کنند که اثری که باید داشته باشد را ندارد.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

16 نظر

  1. فکر می کردیم پیشنهاد می دهید گراشی ها یک مسئولیتی بهشون داده بشه . بیچاره جوانان گراشی که هم در عزا سرشان بریده میشه و هم در عروسی.هم نمایندگان لاری اعتناهی به آنها نمی کردند و هم نماینده به ظاهر گراشی

  2. این از آزادگی نماینده گراشی است اما یادمون نمیره که جعفرپور حتی در دوره نمایندگی خودش پاشو تو گراش نمی‌ذاشت. حالا هم میره تو وزارت خونه و علیه گراش کار می‌کنه.

  3. یکی از خائنین به گراش در جریان محدوده همین شخص است!
    و البته کسانی که رفتند و شهر همجوار به او رای دادند هم خائن به گراش هستند، آقای نماینده بدان لطفا

  4. این نماینده ای که من می بینیم برای خوش آمد لاری ها اگر اختیار داشت شهرستانی گراش را هم بر می گرداند

  5. همین اقایی که ادعای به کار گیری نیروها رو دارن، نه تنها از شهر خودش بکارگیری نکرده بلکه اونهایی که شایستگی پست رو هم داشتن با ترفندهایی کنار گذاشته، اینده چهره واقعی افراد رو بهتر مشخص میکنه، به قول معروف ماه برای همیشه پشت ابر نمیمونه.
    ایشون با تصور اینکه در دوره های بعد از شهرش خودش حتما رای داره، برای خوشایند شهر همجوار، حتی جوانان لایق شهر خودش را قربانی میکند تا به اصطلاح مورد اقبال انها واقع گردد. هنوز خیلی از معادلات منطقه را نمیدانند.

  6. نماینده با ای کارش از آنجا رانده و از اینجا مانده می شود . برای دلخوشی لاری ها به همشهریانش پشت کرده و این به ضرر خودش و شهر تمام می شود .

  7. به نظر من ایشون بند باز خوبی نیست و دوران موش و گربه بازی وی سر آمده است. مذبذب بودن بین اصلاح طلبی و اصول گرایی. لار گرایی یا منطقه گرایی نتوانسته حفظ کند و مشتش باز شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top