بستن

از چشم شما ۵۵: چند ماه خرابی کوچه را تحمل کنیم؟

هفت‌برکه – گریشنا: اصل ثابتی در ادارات گراش در مورد کندوکاوهای خیابان‌ها و کوچه‌ها وجود دارد که می‌گوید: ما مکلف به خراب کردن هستیم، نه به درست کردن.

این عکس‌ها را یکی از خوانندگان گریشنا از کوچه‌های محله‌ی فخرآباد فرستاده و توضیح داده است: «ما از رمضان تا الان، یعنی مردادماه، درگیر خرابی کوچه و آسفالت محله‌ی فخرآباد هستیم. اگر تابه‌حال صبر و سکوت پیشه کردیم، نشانه‌ی احترام به شهرداری و کارگران مشغول به کار است، اما در مقابل، توقع احترام از سوی شهرداری را نیز داریم. این احترام همان «پاسخگو بودن به اعتراض مردم» است. علاوه بر این، خرابی کوچه خرابی وسایل نقلیه را در پی دارد که چیز کمی نیست. سه ماه سکوت در برابر این آشفتگی‌ها کار ساده‌ای نیست. لطفا صدای مردم را بشنوید. با تشکر.»

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

5 نظر

  1. با سلام
    اول متشکریم از صبر و تحمل شما و باز هم تشکر می کنیم که مشکلات رو یادآوری می کنید.
    اینکه کوچه به این شکل دراومده رو نندازید گردن شهرداری که همکاران ادارات دیگه زحمت کشیدن و برای اینکه به اهالی کوچه خدمت رسانی کنند مجبور به حفاری شدند که البته شهرداری از فرم حفاری گله منده ولی به هر حال به نفع اهالی کوچه تمام خواهد شد.
    این کوچه قرار بود که فقط لکه گیری آسفالت بشه که با مشورت با اهالی و تقاضای اهالی کوچه بنابر این شد که با این شرایط ، کانیوا هم کشیده بشه و کوچه کلا تعمیر بشه.
    ولی قراردادهای پیمانکاران تا سقف قرارداد پر شده بود و منتظر بودیم تا قرارداد جدید بسته بشه که این امر اتفاق افتاده و فردا قرارداد جدید بسته خواهد شد و بهسازی کوچه شروع می شه.
    باز هم تشکر از صبر و متانت شما

  2. مدیرمحترم سایت گریشنا چرا دیگه خبرنمیگذارید مگه خبرم جدبدی ازگراش نیست چون ما خارج ازکشورهستیم و خبرها را فقط ازگریشنا رصدمیکنیم لطفا درباره مسائل شهروشهرداروشورااطلاع رسانی کنیددرضمن روز خبرنگاران بهتون تبریک میگم از طرف خودم ومسولیین شهر!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top