هفت‌برکه – گریشنا: کیفیت و تنوع، شاخصه اصلی تولیدات نان در شهرستان گراش است.

به گزارش حجت عابدی روابط عمومی فرمانداری گراش جلسه شورای آرد و نان شهرستان گراش ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ به ریاست معاون فرماندار برگزار شد. معاون فرماندار گراش در این جلسه با تاکید بر این که نظارت بر خبازی‌ها تشدید می‌شود، اظهار داشت: در بعضی از نانوایی‌ها کیفیت پخت نان رضایت بخش نیست در همین راستا نظارت و کنترل بر کیفیت پخت نان در شهرستان افزایش می‌یابد.

قاسم فرسوده افزایش کیفیت و تنوع دو شاخصه اصلی تولیدات نان در شهرستان گراش عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم از ایجاد تنوع در پخت نان و افزایش کیفیت آن استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت و بهداشت نان باید در سرلوحه کاری نانوایی‌ها قرار گیرد و دراین زمینه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: مراکز پخت و عرضه نان باید در راستای حفظ سلامت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب نکات بهداشتی را رعایت کرده و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

فرسوده گفت: ۱۷ نانوایی در مرکز شهر با سهمیه ماهانه ۴۰۷۶ کیسه آرد و هشت نانوایی در روستاهای شهرستان با سهمیه ماهانه ۱۵۰۶ کیسه آرد فعالیت می‌کنند.

معاون فرماندار گراش ضمن تاکید به برخورد صریح و قاطع با نانوایی‌های متخلف سطح شهرستان گفت: شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه نانوایی‌ها به صورت قانونی با هرگونه تخلف احتمالی برخورد کند.

حسین‌شیری مسئول اتحادیه نانوایی‌ها و رئیس اتاق اصناف گفت: «مردم می‌توانند گزارش تخلفات واحدهای صنفی نانوایی‌ها را به ما گزارش کنند و ما به جد پیگیر هستیم و با متخلفین برخورد قانونی می‌کنیم.»

Nan