بستن

جایزه‌های مسابقه عکاسی گریشنا دو برابر شد

هفت‌برکه – گریشنا: هفت‌ روز مانده به پایان مهلت مسابقه عکاسی گریشنا، تاکنون ۴۵۰ عکس برای شرکت در این مسابقه ارسال شده است. به پاس استقبال شهروندان گراشی، جوایز نقدی مسابقه هفت‌سین گریشنا دو برابر شد.

بر اساس گزارش تیم مدیریت کانال گریشنا، تا صبح هفتمین روز از سال ۱۳۹۷ بیش از ۴۵۰ عکس برای شرکت در مسابقه ارسال شده و از میان عکس‌های ارسالی ۳۷۰ عکس پس از تایید در کانال گریشنا منتشر شده است. عکس‌های ۳۱۸ نفر در بخش سفره، ۱۹ نفر در بخش سبزه و ۲۵ نفر در بخش ماهی بوده است. هشت عکس ارسالی نیز به دلایل مختلف از دور مسابقه حذف شد.

با توجه به استقبال بیش از حد انتظار شما همشهریان عزیز، با موافقت حامیان موسسه، جوایز نقدی به دو برابر افزایش یافت. موسسه خیریه شباب‌البرکه، سید علی مجلسی و محمد صادقی تامین‌کنندگان جوایز این دوره از مسابقه عکاسی بودند که بدون پشتیبانی آنان این مسابقه پرشور پا نمی‌گرفت. محمد رستم‌پور نیز مدیریت گروه اجرایی مسابقه را بر عهده داشت.

با افزایش جوایز، در مجموع به ۲۴ نفر جایزه اهدا خواهد شد:

در بخش سفره که بیشترین شرکت‌کنندگان حضور دارند، به نفر اول جایزه ۳۰۰ هزار تومانی، به نفر دوم جایزه ۱۵۰ هزار تومانی، به نفرات سوم و چهارم جایزه ۵۰ هزار تومانی و به نفرات پنجم تا چهاردهم جایزه ۲۵ هزار تومانی تقدیم می‌شود.

در بخش سبزه به نفر اول جایزه ۱۵۰ هزار تومانی، به نفر دوم جایزه ۷۵ هزار تومانی، و به نفرات سوم تا پنجم، سه جایزه ۲۵ هزار تومانی اهدا می‌شود.

جایزه‌های بخش ماهی نیز مشابه بخش سبزه است.

در مجموع در این مسابقه یک میلیون و چهارصد هزار تومان جایزه نقدی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. برای ارسال عکس‌های خود تا ۱۲ فروردین‌ماه فرصت دارید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top