هفت‌برکه: مسابقه کتابخوانی «پرواز روی موج‌ها» ویژه کودکان پایه اول تا سوم ابتدایی در تابستان ۱۴۰۳ برای اعضای کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش برگزار می‌شود. همه‌ی کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به کانون، در کتابخانه عضو شوند.

کوزلی، مدیر کانون پرورش فکری گراش، در مورد نحوه‌ی شرکت در این مسابقه می‌گوید: «کودکان پایه اول تا سوم با عضویت در کتابخانه کانون پرورش فکری و امانت گرفتن کتاب‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. کودکانی که کتاب‌های بیشتری به امانت ببرند و بخوانند، جایزه دریافت می‌کنند. آمار امانت‌گیرندگان کتاب در سامانه‌ی کانون ثبت می‌شود و بر همین اساس برندگان مشخص می‌شود. در هر پایه به سه کتابخوان برتر جوایز نفیسی از طرف فرهنگسرای سینا اهدا خواهد شد.»

به گفته‌ی کوزلی، این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود: «در مرحله اول، آمار مرداد و شهریور مد نظر خواهد بود. در مرحله دوم، آمار مهر تا آبان (هفته کتاب و کتابخوانی) لحاظ خواهد شد.»

کانون پرورش فکری در بلوار فلسطین، شهرک فرهنگیان قرار دارد. شماره تماس کانون ۰۷۱۵۲۴۵۸۷۶۶ و ۰۹۱۷۴۲۶۳۶۸۳ است. ساعات کار کانون در تابستان، روزهای زوج ساعت ۱۳ الی ۱۸ و روزهای فرد ساعت ۸ الی ۱۳ است.

این مسابقه را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش با همکاری فرهنگ‌سرای سینا، موسسه هفت‌برکه و موسسه پندری گراش برگزار می‌کند.

14030502 Ketabkhani