بستن

قدرت‌نمایی مردان یاسوج و وراوی در مسابقات قوی‌ترین‌ مردان جنوب کشور

هفت‌برکه – گریشنا: ورزشکارانی از یاسوج و وراوی عنوان‌های برتر مسابقات قوی‌ترین مردان جنوب کشور در گراش را به دست آوردند.

مشتاقان بسیاری عصر جمعه ۱۸ اسفند گرد آمده بودند تا زورآزمایی ورزشکاران ده شهرستان از چهار استان کشور را برای کسب عنوان قوی‌ترین مرد جنوب ببینند. این مسابقات برای نخستین بار به میزبانی گراش در زمین اسکیت مجموعه ورزشی شهدای گراش برگزار شد.

مسابقات با حضور ۲۳ ورزشکار زیر ۹۰ کیلوگرم در دو گروه آغاز شد. بعد از پایان دور مقدماتی هشت ورزشکار برتر از ساعت ۱۵:۴۵ عصر در پنج آیتم حمل چمدان ۱۶۰ کیلوگرمی، کشیدن کامیون ۵ تنی، اسکوات تعادلی ۲۲۰ کیلوگرمی، آیتم سه گانه و لیفت استقامتی ماشین با هم رقابت کردند.

در نهایت صادق قره‌قانی از یاسوج با ۳۳ امتیاز عنوان قوی‌ترین مرد جنوب کشور و جایزه یک میلیونی این مسابقات را به دست آورد. رضا غلامی‌فرد از وراوی با اختلاف یک امتیاز روی سکوی دوم ایستاد و حسین گرهنی دیگر ورزشکار وراوی سوم شد. محمد عباسی از یاسوج چهارم شد و محمود آراسته تنها نماینده گراش در مرحله نهایی به مقام پنجم رسید. محمدرضا امین‌پور از سروستان و فرشید مردانی از یاسوج ششم و هفتم شدند.

احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان و چند تن از پیشکسوتان ورزش بدنسازی در گراش جایزه نفرات برگزیده را اهدا کردند.

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top