بستن

هفتمین جشنواره فیلم عمار در پلان پایانی

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از چهل و دو روز اکران فیلم در هفتمین جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار، مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه، بیست و یکم بهمن ماه، ساعت ۲۰ در سالن همایش دانشکده‌ی علوم پزشکی برگزار خواهد شد. رضا احسان‌پور، نویسنده‌، شاعر و طنزپرداز کشور، به عنوان مهمان ویژه‌ در این مراسم حضور دارد.

مهدی قنبری، روابط عمومی جشنواره، می‌گوید: «اختتامیه جشنواره هر سال با حضور پرشکوه و بیش از حد تصور مردم برگزار شده است که پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز با استقبال مردم روبه‌رو شویم. مراسم راس ساعت ۲۰ بدون هیچ تاخیری برگزار خواهد شد و تا حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.»

رضا احسان‌پور، مهمان ویژه مراسم اختتامیه، استعداد خود را در رشته‌های مختلفی مثل نویسندگی، سرایش شعر، طنزپردازی، گرافیک و اجرا در رادیو و تلویزیون محک زده است. او در حوزه کتاب و رسانه نیز فعال است.

روابط عمومی جشنواره خبر می‌دهد که نخستین اکران فیلم داستانی «هنگامه»، به عنوان اولین فیلم با موضوع مدافعین حرم، در اختتامیه جشنواره عمار در گراش به نماش گذاشته خواهد شد: «امیر داسارگر، کارگردان فیلم ۳۷ دقیقه‌ای «هنگامه» است. این اثر داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که باید تصمیم مهمی را بگیرند. امین ایمانی و سوگل طهماسبی در نقش این زوج، در فیلم بازی می‌کنند. آخرین فیلم جشنواره‌ی عمار که فیلم بلندی به نام «ترمینال غرب» است یک هفته بعد از اختتامیه جشنواره اکران می‌شود و در حال رایزنی با مسئول سینما شهر قصه گراش هستیم که این فیلم در سینما به پخش عمومی برسد.»

نمایش آثار دیگر جشنواره فیلم عمار و تقدیر از فعالان انقلابی در شهرستان در خلال برنامه اختتامیه انجام خواهد شد. نورافشانی و ندای الله اکبر به مناسبت پیروزی انقلاب نیز بخش دیگری از این برنامه است.

 

photo_2017-02-06_17-04-39

?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top