بستن

قهرمانی پینگ‌پنگ گراش در فارس با سه مدال رنگارنگ

هفت‌برکه (گریشنا): تیم تنیس روی میز بزرگسالان گراش توانست با یک طلا، یک نقره و یک برنز، قهرمان مسابقات قهرمانی استان فارس شود.

این سومین مقام قهرمانی گراش در بالاترین سطح رقابت‌های استانی است که هر سال در دهه فجر برگزار می‌شود. گراش در سال‌های ۸۶ و ۹۰ نیز توانسته بود به مقام قهرمانی برسد.

به گزارش روابط عمومی تنیس روی میز گراش، مسابقات قهرمانی بزرگسالان شهرستان‌های استان فارس با حضور ۱۲ تیم در لارستان برگزار شد. تیم گراش در گروه چهار مسابقات، موفق شد تیم‌های داراب و لامرد را به ترتیب با نتایج سه بر یک و سه بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
در مرحله یک چهارم نهایی نیز فسا با نتیجه سخ بر صفر بازی را به راکت‌به‌دستان گراش واگذار کرد تا حریف بعدی گراش، تیم قدرتمند شیراز در مرحله نیمه نهایی باشد.

در این مسابقه که حکم فینال رقابت‌ها داشت، در بازی اول عبدالهادی موغلی از گراش توانست سه بر یک سینا زارع از شیراز را از پیش رو بردارد. ایمان چمن‌آرا دیگر بازیکن گراش نیز مهدی دلیر را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد تا گراش دو بر صفر از شیراز پیشی بگیرد. در بازی سوم، تیم دوبل گراش متشکل از حمیدرضا موغلی و ایمان چمن‌آرا دو بر سه بازی را به مهدی دلیر و علی بخشی واگذار کردند. در بازی چهارم نیز حمیدرضا موغلی نتیجه را سه بر دو به زارع واگذار نمود تا بازی دو به دو مساوی باشد. در بازی پایانی که تیم برنده را مشخص می‌کرد، عبدالهادی موغلی در یک بازی زیبا توانست سه بر صفر علی بخشی را مغلوب کند و پینگ‌پنگ‌بازان گراش به فینال راه یابند.

در فینال رقابت‌ها نیز داراب سه بر صفر مغلوب گراش شد تا گراش با شکست دادن تمامی رقبای سرسخت خود در استان، بر بلندای تنیس روی میز بایستد. شیراز و کازرون به مقام سوم مشترک رسیدند.
در مسابقات انفرادی که به صورت تک‌حذفی در یک جدول ۶۴ نفری برگزار شد، ایمان چمن‌آرا و حمیدرضا موغلی از گراش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم بزرگسالان استان را کسب کردند. وحید هنرمند از مرودشت و مهدی دلیر از شیراز مقام‌های اول و سوم مشترک را بدست آوردند.

تیم گراش را در این رقابت‌ها عبدالهادی موغلی، مهدی رامیارپور، ایمان چمن‌آرا و حمیدرضا موغلی به مربیگری ابوالفضل دیباچی تشکیل می‌دادند. قاسم جنگجو، حمیدرضا جعفری و شیروان خاقانی‌زاده از گراش قضاوت مسابقات را به عهده داشتند.

TENIS2TENIS

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top