بستن

امکانات جدید ورزشی برای بسیجیان: باشگاه پینت‌بال و زمین فوتبال

هفت برکه (گریشنا): همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ناحیه‌ی مقاومت بسیج، از باشگاه پینت بال و زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای بسیج بهره‌برداری شد. این پروژه‌های برای عموم مردم قابل استفاده است.

به گزارش فاطمه یوسفی سیزدهم بهمن ماه با حضور، فرودی، فرماندار شهرستان، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین دو پروژه‌ی ورزشی به بهره‌برداری رسید.

PINTBALL6

پینت‌بال ورزش پر هیجان

سرهنگ درستکار، فرمانده‌ی ناحیه‌ی مقاومت بسیج در افتتاحیه‌‌ی باشگاه پینت‌بال گفت: «این مجموعه به همت اسعدی، خیر گراشی، با هزینه‌ی بالغ بر دویست میلیون تومان ساخته شد. راه‌اندازی این اماکن تفریحی و فرهنگی جز افتخارات انقلاب اسلامی است چرا که امروز، بخش‌ها، شهرستان‌ها و دیگر مراکز پا به پای شهرهای بزرگ در حال پیشرفت است و این از برکات انقلاب اسلامی است. ما در دهستان فداغ نیز در حال ساخت یک سالن ورزشی هستیم. هدف مجموعه سپاه درآمدزایی نیست بلکه هدف ما این است که خدمتی را به جامعه ارائه دهیم. ما معتقد هستیم اگر قرار است تربیت اسلامی صورت بگیرد می‌بایست در محیط سالم ایجاد شود. این مجموعه ورزشی، محیطی برای رشد و تعالی اسلامی است و امیدواریم همه بتوانیم با خدمت به مردم موجبات تعالی را به وجود بیاوریم.»

اسعدی، بانی جوان و خیرساز باشگاه پینت بال نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از ایجاد محیط ورزشی سالم برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهر، گفت: «در جامعه امروزی که اکثر جوانان و نوجوانان به جای ورزش و تحرک، به فضاهای مجازی و اپلیکشین‌های مجازی برای پر کردن اوقات فراغت خود روی آورده‌اند، ایجاد یک رشته ورزشی جدید، جذاب و مهیج در شهرستان می‌توانست آنان را با دنیای ورزش و نشاط واقعی آشتی دهد. پینت بال دارای طرفداران زیادی است که سفر همشهریان به شهرهای شیراز و بندرعباس برای انجام این ورزش گواه این ادعا است.»

او در ادامه تصریح می‎‌کند: «عملیات عمرانی مجموعه ورزشی پینت بال شهید بهادری شامل تسطیح زمین، فنس‌کشی به ارتفاع ۶ متر در زمینی به مساحت سه هزار و پانصد متر، از آبان ماه شروع شد و به مدت ۳ ماه به مرحله‌ی بهره‌برداری رسید.»

زمین چمن بسیج مستقل شد

بعد از آن مسئولین به سمت زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای بسیج در بلوار صیاد شیرازی رفتند. این زمین که به زمین بسیج معروف در مرحله بهسازی با دیوارکشی از ناحیه مقاومت جدا و بهسازی شده است

سرهنگ درستکار می‌گوید: «بهسازی زمین چمن نیز دویست میلیون تومان هزینه‌بر بوده است. که از این میزان شصت میلیون آن را خانواده شهید یحیایی برای ساخت مجموعه دو طبقه‌ی VIP متقبل شده‌اند. این زمین چمن با دیوار‌کشی از سایت ناحیه سپاه جدا شده است و به همین دلیل این امکان فراهم است تا شهروندان به صورت شبانه‌روز از این زمین چمن استفاده کنند. پیشنهادی که ما به شورا و شهرداری داریم این است که از آنجایی که این زمین چمن این قابلیت را دارد که بانوان نیز از آن استفاده کنند اقدامات و امکانات لازم را جهت استفاده بانوان ایجاد کنند.»

در این مراسم از حسین افشار و حاج ابراهیم مهروری به دلیل جذب خیر و همکاری تیم گراش جوان در نگهداری از زمین چمن قدردانی شد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. ببخشید جمله ای که در خبرتون‌ درج شده که این پروژه (پینت بال) برای عموم قابل استفاده هست را تصحیح کنید و بنویسید این پروژه برای آقایان قابل استفاده هست، چون‌ به خانما اجازه استفاده‌ نمیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top