هفت‌برکه: جوشن سومین قهرمانی مسابقات لیگ فوتبال گراش را جشن گرفت.

به گزارش هفته‌برکه شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ فینال لیگ فوتبال گراش نیز همانند دو بازی نیمه‌نهایی به ضربات پنالتی کشید و در نهایت جوشن برای سومین بار جام قهرمانی فوتبال گراش را بالای سر برد.

جوشن و شهدا که هر دو، با صدرنشینی از گروه خود صعود کرده بودند در بازی‌های یک‌چهارم و نیمه‌نهایی با ضربات پنالتی به فینال راه یافتند. جوشن تا اواخر وقت بازی ۲-۱ جلو بود اما با اعلام پنالتی عبدالی در وقت اضافه بازی ۲-۲ مساوی شد. در ضربات پنالتی این بار جوشن موفق‌تر بود و با پیروزی ۵-۴ هم شکست جام حذفی را تلافی کرد و هم جام قهرمانی را بالای سر برد. 

بخشایش‌پور امام جمعه گراش مهمان ویژه این دیدار بود و در هوای بارانی جام قهرمانی را به تیم جوشن اهدا کرد. 

جوشن پیش‌تر در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۷ به مقام قهرمانی لیگ فوتبال گراش رسیده بود.

احسان جوکار رییس هیات فوتبال در مورد این دوره از مسابقات گفت: «به دلیل شرایط کرونا فکر نمی‌کردیم تیم‌ها آمادگی زیادی داشته باشند اما همه تیم‌ها بعد از یک سال و نیم تعطیلی با انگیزه زیاد در جام حذفی و لیگ فوتبال به میدان رفتند.»

جوکار در مورد بازی‌های باقی‌مانده امسال گفت: «مسابقات فوتبال ما به جز بازی‌های هلال‌احمر در لیگ برتر جوانان کشور به پایان رسیده است ولی در حال برنامه‌ریزی بازی‌های فوتسال در دهه فجر هستیم که امیدواریم با حضور چند تیم مهمان از شهرستان‌های همجوار برگزار شود.»

یکی از انتقادات در مورد چمن ورزشگاه شهدا بود. چمن این ورزشگاه که بیش از یک سال و نیم زیر کشت بود اما در نهایت همه تیم‌ها از این چمن ناراضی بودند. جوکار گفت: «هزینه زیادی برای چمن شد اما نتیجه چیزی نبود که انتظار داشتیم. با یک پیمانکار جدید برای کاشت چمن قرارداد می‌بندیم و از بهمن ماه چمن ورزشگاه شهدا دوباره زیر کشت خواهد رفت.»

عکس‌های هادی افشار از بازی فینال را ببنید:

Jowshan Shohada