بستن

جوانان گراش، قهرمان و نایب قهرمان تنیس روی میز استان

هفت‌برکه (گریشنا): دو پینگ‌پنگ‌باز جوان گراشی به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات آزاد و انتخابی کشوری جوانان استان فارس دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز، مسابقات آزاد و انتخابی کشوری جوانان استان فارس، گرامی‌داشت دهه پر فروغ دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح روز جمعه هشتم بهمن‌ماه ۹۵ در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی شهرستان گراش برگزار شد.

در این مسابقات که تا ساعت ۱۸:۳۰ ادامه داشت، صد و یازده شرکت‌کننده با انجام ۲۱۸ رقابت زیبا و جذاب با یکدیگر روبه‌رو شدند. در نتیجه‌ی این مسابقات، محمدمهدی آخوندی از گراش پس از غلبه بر همه رقبای خود به مقام قهرمانی رسید؛ مهدی رام‌یارپور عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست پیدا کرد؛ و مقام سوم رقابت‌ها نیز به سینا معصومی از شیراز رسید.
سینا نصریانی از لارستان، پرهام فهام از شیراز، محمدمهدی پورزینلی از داراب، مسعود درویشی از گراش، حسین یزدانی شیری از شیراز،  علیرضا جعفری از گراش، و پارسا سهرابی از شیراز به ترتیب نفرات چهارم تا دهم این رقابت‌ها بودند. مرتضی ارجمندی و حمیدرضا موغلی برگزاری رقابت ها را عهده‌دار بودند.

نفرات برتر در قالب تیم استان فارس به مسابقات کشوری که ۲۷ الی ۲۹ بهمن‌ماه در بابل برگزار می‌شود اعزام می‌گردند.

داوران گراشی پینگ‌پنگ، از بندرعباس تا تهران

 

ابوالفضل دیباچی، حمیدرضا موغلی و حسین امانی سه داور گراشی بودند که رقابت‌های مختلف تنیس‌روی‌ میز کشور را در روزهای پنج‌شنبه و جمعه قضاوت کردند.

ابوالفضل دیباچی دور برگشت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور را در بندرعباس قضاوت کرده بود. حمیدرضا موغلی برگزاری مسابقات جوانان استان در گراش را عهده‌دار بود و حسین امانی، دیگر داور گراشی، مسابقات انتخابی کشوری جوانان استان تهران را قضاوت کرد.

ابوالفضل دیباچی، قاسم جنگجو، حمیدرضا جعفری و شیروان خاقانی‌زاده روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه قضاوت مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان در لارستان را به عهده دارند.

902bb189-c423-419b-9c9a-

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top