بستن

قهرمانان دسته‌های چهارگانه تنیس روی میز مشخص شدند

هفت‌برکه: مسابقات دسته برتر تنیس روی میز گراش پس از مسابقات دسته یک و دو و سه برگزار شد و قهرمانان دسته‌های مختلف شناسایی شدند.

عبدالهادی موغلی قهرمان دسته برتر بزرگسالان تنیس روی میز گراش

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، بیستمین دوره مسابقات دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان گراش در روز ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۹ با حضور ۱۰ نفر برتر و به صورت دوره‌ای در اکادمی استعدادیابی و قهرمانی پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار گردید. در پایان مسابقات عبدالهادی موغلی بازیکن کهنه‌کار گراشی مقام قهرمانی را از آن خود کرد. مهدی رام‌یارپور نایب قهرمان شد، و مسعود درویشی مقام سوم و محمدمهدی آخوندی مقام چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

محمدحسن سبزواری، حمیدرضا موغلی، محمدحسین کمالی به ترتیب در جایگاه پنجم تا هفتم قرار گرفتند و با نفرات فوق در دسته برتر باقی ماندند. امیرعلی یحیایی، علیرضا سبزواری و سیدمحمد محقق نیز به ترتیب مقام های هشتم تا دهم را کسب کردند و به دسته یک سقوط کردند.

 علیرضا سبزواری قهرمان مسابقات دسته یک تنیس روی میز گراش

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز، مسابقات دسته یک تنیس روی میز گراش نیز در تاریخ ۶ دی‌ماه با حضور ۱۰ بازیکن دسته یک در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی به صورت دوره‌ای برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها که با درخشش نونهالان همراه بود، علیرضا سبزواری با ۱۷ امتیاز قهرمان شد. امیرعلی یحیایی و سید محمد محقق هر دو با ۱۶ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و به دسته برتر راه یافتند.

محمدسبحان یحیایی، میلاد عباس زوج، ابوالفضل دیباچی و عباس خواستار به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هفتم قرار گرفتند و در دسته یک ماندگار شدند. حسین درویشی، محمد عباس زوج و ابوالفضل رحیمی مقام های هشتم تا دهم را کسب کردند و به دسته دو سقوط کردند.

با درخشش نونهالان و نوجوانان زنگ خطر جدی برای بزرگسالان تنیس روی میز گراش به صدا درآمد. همراهی پیشکسوتان تنیس روی میز شهرستان با بازیکنان رده‌های سنی جای تقدیر دارد.

تقدیر از قهرمانان چهار رده

با برگزاری رقابت‌ها در چهار دسته برتر، یک، دو و سه قهرمانان این دسته‌ها مشخص شدند. در پایان مسابقات به نفرات برتر دسته‌های مختلف جوایز نقدی به ارزش ۱۰ میلیون ریال و تندیس قهرمانی به قهرمان دسته برتر اهدا گردید: قهرمان دسته یک، علیرضا سبزواری؛ قهرمان دسته دو، امیرعلی یحیایی و قهرمان دسته سه، علی حسینی فرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top