هفت‌برکه: چهار بازیکن جوان و نوجوان تنیس روی میز گراش با درخشش در مسابقات منطقه ۱۱ به مسابقات کشوری راه یافتند. 

abaszoj va sabzavari 1

به گزارش هیات تنیس روی میز گراش مسابقات جوانان و نوجوانان منطقه ۱۱ کشور (فارس،هرمزگان و بوشهر) با حضور ۱۲۹ بازیکن از سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر ۲۸ و ۲۹ تیر ۱۴۰۳ در خانه تنیس روی میز شیراز برگزار شد.

در بخش جوانان این رقابت‌ها محمد عباس‌زوج‌ به مقام دوم و علیرضا سبزواری به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافتند. مقام اولی هم به محمدامین سینایی از شیراز رسید.
در بخش نوجوانان محمد خوشاب و محمدمهدی سبزواری جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کردند. حمید جعفری مربیگری بازیکنان گراش را در این رقابت‌ها بر عهده داشت.
‌‌
امیرعلی یحیایی و محمدسبحان یحیایی دو نوجوان مدعی و پرآوازه‌ی تنیس روی میز گراش در این رقابت‌ها حضور نداشتند.

امیرعلی یحیایی که هفته‌ی گذشته در رقابت‌ بزرگسالان منطقه ۱۱ به مقام سومی رسیده بود، در رقابت‌های کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار شد و به عنوان کم سن‌ترین بازیکن این رقابت‌ها توانست از گروه خود صعود کند ولی در مرحله‌ی حذفی با قبول شکست به کار خود پایان داد.

amirali yahyayee

محمد سبحان یحیایی دیگر بازیکن نوجوان گراشی در اردوی آمادگی رقابت‌های آزاد جهانی در تهران حضور دارد و یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ به کشور اردن اعزام می‌شود.. محمدسبحان اولین بازیکن تنیس روی میز گراشی است که در رقابت‌های بین‌المللی حضور خواهد داشت. (خبر در هفت‌برکه)