بستن

دو جایزه برای فیلمساز جوان گراشی در دبی

هفت‌برکه (گریشنا): سعید روانبخش دانشجوی جوان گراشی دو جایزه فیلم کوتاه دبی را به دست آورد.

به گزارش هفت‌برکه حاصل همکاری دو دانشجوی گراشی و اوزی دریافت دو جایزه ۲۰ هزار درهمی از جایزه فیلم کوتاه دبی بود. «جایزه منصور بن محمد للافلام القصیره» را شیخ منصور بن محمد بن راشد پسر حاکم دبی برگزار می‌کند. این جایزه با هدف اصلاح دیدگاه مردم در مورد معلولین در سه بخش معلولیت‌های جسمی، معلولیت‌های ذهنی و روانی و افراد معتاد، اول نوامبر ۲۰۱۶ اهدا شد. این جایزه به فیلمسازان جوان زیر سی سال داده می‌شود.

سعید روانبخش در بخش معلولیت‌های جسمی و حرکتی با فیلم «زید کیست؟» جایزه دوم را به دست آورد. در بخش معلولیت‌های ذهنی نیز بازسازی فیلم «وهم» جایزه دوم را به دست آورد. فیلم «وهم» پیش از این در اسفندماه ۱۳۹۳ در یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش دو جایزه ویژه را به دست آورده بود. مهرناز خضری دانشجوی اوزی رشته فیلمسازی این فیلم را برای جشنواره دبی به زبان انگلیسی بازسازی کرد. روانبخش تهیه‌کنندگی و بخش‌های فنی وهم را نیز برعهده داشت.

سعید روانبخش و مهرناز خضری هر دو دانشجوی دانشگاه آمریکایی شارجه و عضو هیات مدیره انجمن فیلم دانشگاه هستند. از سوی این انجمن ۵ فیلم برای جایزه فیلم دبی ارسال شد که دو فیلم «وهم» و «زید کیست؟» موفق به کسب جایزه شدند.

سعید روانبخش اعلام کرد با توجه به موضوع جشنواره که وضعیت معلولین در جامعه است، با هماهنگی عوامل سازنده بخشی از جایزه جشنواره را به موسسه توانبخشی بدر نینوا گراش اهدا می‌کند.

منتشر شده در شماره ۶۰ نشریه افسانه گراش – آذرماه ۱۳۹۵

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top