بستن

دوازده مدال حاصل رزم کونگ‌فو کاران در شمال

هفت برکه (گریشنا): کونگ‌فو‌کاران گراشی با حضور در مسابقات قهرمانی کشور در استان مازندران در رده‌های مختلف صاحب مقام شدند. 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش: مسابقه قهرمانی کشور طی دو روز در تاریخ یازدهم و دوازدهم شهریور ماه در استان مازندران، شهرستان کلاردشت در رشته کونگ فو برگزار شد که در پایان مسابقات تیم کونگ فو گراش توانست عملکرد قابل توجهی را از خود نشان دهد.
در این مسابقات در رده‌ی بزرگسالان مهرزاد زارعی و محمد اسدی، مقام اول را به دست آوردند. در رده‌ی جوانان ناصر دلاوران، محمدرضا بهشتی نسب، محمد ابراهیم امیدوار بر سکوی اول ایستادند و در همین رده حکیم ملا خلیلی و سعید زینل پور مقام دوم کشوری را از آن خود کردند.
در بخش نونهالان پرویز اسماعیلی، بنیامین پایمرد، حسین هرمی، مهرداد زارعی و محمد اسدی به مقام سوم رسیدند. از بین کل نفرات شرکت کننده در مسابقات مهرزاد زارعی، کونگ‌فو‌کار گراشی به عنوان بهترین مبارز انتخاب شد.
این افتخار آفرینی باعث شد، چهاردهم شهریور ماه همشهریان از کونگ فوکاران در جلو استادیوم شهدا استقبال باشکوه و گرمی داشته باشند.
حسن‌نژاد، ریاست اداره ورزش و جوانان گراش، درویشی، ریاست اداره آموزش و پرورش و مهیایی، نماینده هیات امنا ورزش و همچنین بعضی از مسولین شهرستان نیز برای دلگرمی و ایجاد انگیزه نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

kongfo3

2 نظر

  1. سلام واقعا جای تاسف داره که با این همه مدال های رنگارنگی که این ورزشکاران برای این شهر بدست اوردن بعد دو روز تمامی تاتومی های این باشگاه جمع بشه وه به شهر ارد بدن الان این بچه های کجا باید تمرین کنن لطفا این موضوع رو پیگیری کنین مسئولین انتظار پیشرفت شهر رو هم دارن از شما خواهش میکنم صدای این ورزشکاران رو به گوش مسئولین برسونین واقعا دارن ظلم میکنن به رزمی کاران اصن اهمیت نمیدن تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top