بستن

مجموعه محبی با چمن مصنوعی استاندارد و خوابگاه ۲۰۰ نفری تکمیل می‌شود

هفت برکه(گریشنا): در ششمین روز از هفته‌ی دولت هفت پروژه ورزشی در سطح شهرستان گراش به طور هم‌زمان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: امروز، هفتم شهریور ماه این پروژه‌های ورزشی با حضور رحمانی، معاون اقتصادی استانداری فارس، موسوی، معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان، فرودی، فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات در مجموعه‌ی ورزشی محبی کلنگ‌زنی شد.

رحمانی،معاونت اقتصادی استانداری فارس، پیرامون این پروژه‌ها گفت:«تشکر از همه عزیزانی که تلاش کردند بستر و مقدمات لازم فراهم شود تا امروز در حوزه ورزش شهرستان هفت پروژه به طور هم‌زمان به مرحله‌ی اجرایی برسد. این پروژه‌ها شامل یک خوابگاه ورزشی با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار و زمین چمن مصنوعی بزرگ با دو نیم میلیارد اعتبار در مرکز شهرستان و پنج زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاها سرجمع با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان می‌شود. امیدواریم با زمان‌بندی مناسب مسئولین مربوطه تلاش خود را داشته باشند که بتوانیم در اولین فرصت بهره‌برداری از این پروژه‌ها را نیز جشن بگیریم.»

موسوی، معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مختصات این خوابگاه ورزشی را شرح داد و گفت:«این خوابگاه که امروز کلنگ آن زده می‌شود با متراژ هشتصد متر مربع در دو طبقه و با گنجایش ۲۰۰ نفر و با اعتبار دولتی و از محل سه درصد نفت و گاز ساخته می‌شود.»

او در ادامه به ضرورت ساخت این خوابگاه اشاره می‌کند و می‌گوید:«با توجه به فعالیت ورزشی زیاد، تعداد هیات‌های ورزشی و رشته‌های متنوع، نیاز به یک خوابگاه ورزشی در سطح شهرستان احساس می‌شد. تا به دنبال اهداف، گراش بتواند میزبان خوبی برای تیم‌های مختلف وزشی نیز باشد و ان‌شاالله با این کلنگ‎‌زنی بتوانیم به اهداف خودمان نزدیک شویم. ما هر چه سریع‌تر و در آینده نزدیک این پروژه را شروع به کار می‌کنیم تا حداکثر در هفته‌ی دولت سال آینده این پروژه هم به افتتاح برسد.»

حسن‌‌نژاد، رئییس اداره‌ی ورزش و جوانان گراش نیز با عذرخواهی از تاخیر در برنامه‌، در این مراسم گفت: «قرار بود پنجم شهریور این مراسم برگزار شود که به دلایلی به تعویق افتاد. با کلنگ‌زنی این دو پروژه تحولی در شهرستان به وجود می‌آید و باعث می‌شود ما تامین زیرساخت‌های ورزش و بحث کیفیت‌بخشی به ورزش را پی بگیریم با توجه به این که ما در حال حاضر ۴ تیم در لیگ کشور و استان داریم و امسال نیز یک تیم اضافه خواهد شد داشتن یک چمن معمولی کافی نبود و نیاز مبرم بود یک زمین چمن مصنوعی استاندارد داشته باشیم.»

رییس اداره ورزش جوانان گراش گفت: «نداشتن خوابگاه نیز از دیگر مشکلات ورزش گراش است معمولا ورزشکاران مهمان را در خانه‌های شخصی جا می‌دادند و یا از نهادها و ادارات مختلف خانه کرایه می‌کردند که باعث بروز مسائل و ناهمواری در مسیر میزبانی شهرستان از تیم‌های برتر می‌شد، اگر این دو پروزه سریع راه بیافتد خیلی از مشکلات ورزش گراش را مرتفع می‌کنیم.»

حسن‌نژاد با اشاره به ساخت ۵ زمین چمن کوچک در روستا و یک زمین چمن بزرگ در گراش می‌گوید:«امروز سه زمین چمن کوچک در سه روستای محمد‌زینا،حسین‌آباد و زینل‌آباد نیر به صورت نمادین در ورزشگاه محبی با حضور مسئولین کلنگ‌زنی شد دو زمین چمن مصنوعی در روستای آغصه و ارد نیز در حال ساخت است که در مرحله‌ی بتن‌ریزی است.»

زمین چمن مصنوعی مجموعه محبی امکان میزبانی مسابقات رسمی را نیز دارد. حسن‌نژاد گفت: «متراژ زمین چمن مصنوعی بزرگ گراش بر مبنای استانداردهای چمن‌های مصنوعی است یعنی برای مسابقات رسمی و مسابقات ملی و داخلی نیز می‌توان از آن استفاده کرد و شامل رخت‌کن و نورافکن و سکو است. ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار اولیه این پروژه است اما به دلیل نوسانات بازار و افزایش قیمت‌ها امکان افزایش اعتبار این پروژه‌ی دولتی وجود دارد.»

او با ابراز امیدواری از این که تا بیست سال آینده زیرساخت ورزش شهرستان گراش تامین خواهد شد، ادامه می‌دهد:«ما از معدود شهرستان‌هایی هستیم که اکثر روستاهای آن صاحب چمن مصنوعی می‌شوند، یکی دو روستای دیگر نیز قرار است در اعتبارات سال آینده آن‌ها را مد نظر قرار دهیم و به این ترتیب در تمام روستاهای بالای هزار نفر شهرستان، زمین چمن ساخته می‌شود و به نظر من تا بیست سال آینده زیرساخت ورزش شهرستان تامین می‌شود.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

9 نظر

  1. اقای شکری تا تا حالا فکر کردی که چرا توی فوتبالت هیچ پیشرفتی نداشتی؟

    مگه چمن استادیوم بازی نمی‌کنی؟ مگه مختص یک تیم است؟
    اقای علی شکری یادم است توی همین سایت در خبر تیم هلال احمر انتقاد کردی که نباید بازیکن از بیرون بیاد با اینکه شاید انتقاد بجا بود

    ولی الان سوال دارم چند نفر از تیم شاهین بومی و اهل گراش هستند؟ بازی مقابل تیم هلال احمر از ۱۱ نفر فقط دو نفر گراشی بودند.

    ایا این انصاف است شما که فردی کارشناس خود را معرفی میکنید البته اینو خودتان میگید، در برابر تیم های دیگه انتقاد کنید ولی به خودتان رسید سکوت کنید.

  2. لطفا اسم تیم شاهین رو نیارین علی شکری توی تیم شاین فقط یه بازیکن است که نظرش هم هیج ربطی به تیم ما نداره همه کاره تیم ما محمد جواد هستش

  3. اصلا چه را ما گراشیها روحیه تشکر را نداریم این همه پیشرفت کردیم این همه امکانات ورزشی توسط مسولین در این چند مدت آمده بجای اینکه قدرشناسی کنیم داریم به هم می پریم این درست نیست بنده به نوبه خودم از تلاش های مدیران و متخصصان ورزش تشکر می کنم و یک خدا قوت هم به رییس تربیت بدنی گراش

  4. سلام به این میگن زرنگی پول از خیر گرفتن که هنر نیست ما باید تا می توانیم از دولت پول بگیریم نه مثل بعضی آقایون از مردم گراش پول می گیرند

  5. ادم های که ادعا دارن کمترین جایگاه رو دارن اقای شکری از ۱۱ نفر تیم شاهین فقط ۲ نفرشون گراشی هستند ادعاتون میشه

  6. با سلام
    من فقط یک بازیکن هستم و تیم رو اداره نمى کنم و در ضمن من هیچ بازیکن غیر بومى به شاهین نیاوردم.
    استادیوم در سال شاهین فقط ١٠ بازى تو استادیوم انجام میده و الباقیش تیم x بازى مى کنه.
    من ادعایى نکردم و میشه اسم ٩ بازیکن غیر بومى که مقابل هلال احمر بازى کردن رو بگى؟
    لطفاً انصاف داشته باش و مى تونى از بازیکنان به غیر از هلال احمر بپرسى و جوابشون همینه که من گفتم.
    خودت هم اگه بازیکن هلال نبودى،مى فهمیدى.

  7. اقای شکری این که تیم شاهین به شما بها نمیده و تنها ۱۰ جلسه زمین برات میگیره تا بازی کنی مشکل خودتونه. همه تیم ها میان کم و بیش بازی میکنن چرا شما بازی نمیکنی این رو باید دلیلش بین خودتون جستجو کنین
    ادعای داری که با انصاف صحبت بشه ولی چه انصافی خودت داری در تهمت زدن

    سوال میکنم جواب بدین

    ایا تیم شاهین به جز مسابقات گراش در مسابقات جای دیگر جدا از لیگ استان بازی می‌کند؟ ایا اگر در مسابقات شرکت نکنه باید توی سال بیشتر از ۱۰ بازی روی چمن استادیوم بکنه؟ اقای شکری حداقل مثل بقیه افرادی که پول میدن زمین میگیرن و بازی میکنن همت کن تا بازی بیشتر گیرت بیاد

    به طور مثال جام خور هفته گذشته برگزار شد و تیم اتحاد شرکت کرد و به فینال راه پیدا کرده است چرا از شما دعوت نشده برای این تیم بازی کنید؟ دلیلش اینکه شما به درد بازی این تیم نمی‌خورید و این دلیل نمیشه که تیم اتحاد تیم بدی باشه…..

    متاسفم برای این تفکر که فکر می‌کنی بازیکن عالی هستی و تیم ها در دعوت نکردن از شما در حق شما ظلم میکنند

  8. با سلام
    مگر به غیر از هلال احمر تیم دیگرى در استان شرکت مى کنند!
    گراش ١٠ تیم دیگر دارد و فقط اسم تیم شاهین نمى برم و کل تیم هاست(به غیر از هلال).
    تیم شاهین و اکثر تیم ها حامى مالى ندارن که بتونن زمین استادیوم کرایه کنن برا بازى.
    شما مى دانید از بنده دعوت نشده؟
    بنده به دلیل مشغله کارى مدتى است نتونستم برم برا تمرین.
    انشاالله اتحاد بتونه قهرمان بشه چون نماینده گراشه.
    در ضمن در هیچ یک از کامنت هام ادعایى نکرده ام و ندارم.

    اضافه کنم مربى شاهین تمرین برایش مهم هست و هیچ کدام از بازیکنان اثبات فیکس بودن ندارن و ملاک جلسات تمرین هست(براى مثال دروازه بانان شاهین،هربازى تغییر مى کنن)
    باز هم اضافه کنم ادعایى ندارم و ظلمى در دعوت نشدن بنده در تیمى وجود ندارد.
    در ضمن سعى کن با اسم حقیقى کامنت دهید تا طرف بفهمد مقابلش کیست؟
    با تشکر از شما و گریشنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top