بستن

تیم کونگ‌فو گراش نائب قهرمان استان شد

هفت برکه: تیم کونگ فو گراش با ۲۹ مدال رنگارنگ و کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز، نائب قهرمان استان شد.


به گزارش هیات کونگ‌فو گراش:در تاریخ هشتم و نهم شهریور مسابقات کونگ فو قهرمانی استان، انتخابی کشوری در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شیراز و در سالن شهید دستغیب برگزار شد. تیم گراش با مربی‌گری جواد خواستار و سرپرستی عبدالرضا کریم‌زاده و ناصر دلاوران در این مسابقات حضور داشتند.

۲۹ مدال رنگارنگ، ۱۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز بعد از شیراز میزبان به مقام دوم تیمی استان فارس دست پیدا کند .
نفرات اول به مسابقات کشوری و نفرات دوم به اردوی انتخابی راه یافتند.
در رده سنی خرسالان؛ مقام اول به سبحان پورمحمد رسید و مقام دوم را ابوالفضل محبوبی‌پور به دست آورد. در رده سنی نونهالان؛حسین سلطانی، مهدی شوری، پدارم کریم‌زاده، علی‌اصغر حسن‌پور مقام اول را به دست آوردند و حسین رحیمی و شایان تیموری به مقام دوم رسیدند،علی رحیمی،اسدالله قربانی، محمد راهپیما، امیرمحمد نوشادی،ابوالفضل خوشاب، امیرعلی زارعی و حسام محمدی نیز مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی نوجوانان؛ سیدامیر جهانبانی، علیرضا اسدی، امیرمحمد حسن‌پور و بنیامین عباسی مقام اول و مجتبی نوروزپور،مصطفی ملاخلیلی مقام دوم و محمدحسن فراری و محمد زریان مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان؛محمداسدی و عبدالله حمزه‌نژادمقام اول و علیرضا بهشتی‌پور و محمدعلی ملاخلیلی بر سکوی سوم ایستادند. در رده بزرگسال کوروش شهریاری و فردین کاویان‌پور توانستند به مقام اول برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top