بستن

کونگ‌فو کاران گراشی در مسابقات قهرمانی کشور

گریشنا:با درخشش کونگ‌فو‌کاران گراشی در مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهید دستغیب شیراز، عنوان مقام اول تیمی این دوره از مسابقات به استان فارس اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان؛یکم و دوم اسفند ماه یک دوره مسابقات قهرمانی کشور رشته‌ی کونگ‌فو در چهار رده سنی در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد،یازده تیم در قالب چهارصد نفر از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند.

هفده، رزمی‌کار گراشی در این رقابت‌ها شرکت کردند و با پیروزی بر حریفان خود موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند،استان فارس در بین استان‌های شرکت‌کننده موفق به کسب عنوان مقام اول تیمی شد که حضور کونگ‌فوکاران گراشی در این مورد بی‌تاثیر نبود.عباس مهیایی،جواد خواستار و ابوالقاسم رزاق‌پور مربیگری و سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.

مهرداد زارعی در رده بزرگسال و مسعود جاوید‌آزاد، علی اقبال، علی مالدار، امیر‌حسین کشاورز، رضا محمدی، محمد یادگاری، در رده‌‌ی جوانان طلای این مسابقات را از آن خود کردند.

محمد اسدی در رده بزرگسال، علی رهروی،سجاد قربانیان، سعید زینل‌پور در رده‌ی جوانان، در رده‌ی نوجوانان ابوالفضل زارع و در رده‌ی نونهالان، رضا نیکخو، عباس کشوری موفق به کسب مقام دوم و نقره‌ی این دوره از رقابت‌ها شدند.

محمد صداقت، محمد حسن کرباسچی و وحید خسروی هر سه در رده‌ی نونهالان نیز مدال برنز به گردن آویختند. همچنین به نفرات اول کمربند طلایی اهدا شد. Kongfoo (4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top