بستن

افسانه ۴۵: نشریه‌ای به سبزی بهار

هفت‌برکه: شماره ۴۵ افسانه گراش در آخرین روزهای سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

عکسی ابوالحسن حسینی از جاده‌ای در اناغ روی جلد این شماره سبز کرده است. محمدعلی شامحمدی سردبیر افسانه گراش در سرمقاله این شماره مسیر آینده افسانه را این گونه ترسیم کرده است: «باید در تقویت اطلاع‌رسانی در فضای مجازی بکوشیم و از مسیر آموزش درست این رسانه‌ی جدید را بپذیریم و با فرهنگ دقیق و طریق درست آن آشنا شویم.»

بخش اصلی خبرهای این شماره به برنامه‌های نوروزی در گراش اختصاص دارد. برنامه‌های کائت شو و خونه کدیم در این شماره اطلاع‌رسانی شده است. خبر حضور گوینده گروه دوبله گلوری در گراش و لار نیز در صفحه آخر منتشر شده است.

افسانه به سراغ مدیر جدید حوزه علمیه باقرالعلوم نیز رفته است. حجت‌الاسلام غلامحسین برزگران متولد ۱۳۵۹ در گراش است و از سال ۷۸ تحصیل در حوزه علمیه قم را شروع کرده است. او ۵ سال مشغول گذراندن درس‌های خارج بوده است، و مدرک کارشناسی ارشد رشته تفسیر علوم قرآنی از دانشگاه قم را نیز دارد. او سه سال پیش به گراش بازگشته و به تازگی به مدیریت حوزه علمیه گراش منصوب شده است. در گفت‌وگو با افسانه، حجت‌الاسلام برزگران درباره تاثیر حوزه‌ی علمیه بر شهر گراش و برنامه‌های سه‌ساله‌اش برای رساندن حوزه به رونق قبلی صحبت کرده است.

شماره ۴۵ پیوسته افسانه گراش و شماره ۱۳ افسانه را از هفت‌برکه دانلود کنید. (+)

Afsaneh45

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top