بستن

از چشم شما ۱۰: معضل جمع‌آوری زباله خیابان بسیج

هفت‌برکه: جمع‌آوری نشدن زباله در برخی روزها باعث انباشت زباله در برخی از نقاط خیابان بسیج شده است. در چند مورد شهروندان از نامنظم بودن جمع‌آوری زباله در این بخش از شهر گلایه کرده‌اند.

تصویر اول را سعید رایگان ارسال کرده است. روابط عمومی شهرداری در توضیحی تعطیلی روز جمعه را دلیل انباشت زباله در این روز اعلام کرد.

تصویر دوم را محمد نوروزی از نقطه‌ای دیگر در انتهای خیابان بسیج ارسال کرده است که زباله‌های این سطل آشغال به گفته او از سیزده به در به جا مانده است.

شما هم می‌توانید تصاویر خود از معضلات شهری را به تلگرام @gerash ارسال کنید.

Zobaleh01

Zobaleh03

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

7 نظر

  1. هنوز نریختن زباله جزئی از فرهنگ ما ایرانیها نشده.البته کارگران مسئول گردآوری زباله هم در برخی موارد کم کاری کرده و هنگام گردآوری زباله ها توجهی به پیرامون سطل زباله نمیکنند تا زباله های ولو شده بر زمین رو بردارند

  2. ضمن خسته نباشید به زحمتکشان شهرداری وکسانی توجه به پاکسازی شهر دارند
    تصاویری که ارسال شده مربوط به روزهای تعطیل خصوصا تعطیلی عید میباشد من بار ها به این موضوع توجه کرده ام که روزهای تعطیل زباله ها در سطح شهر انباشته میشود .
    واین رو هم باید توجه داشته باشیم اگر ما نیاز به تعطیلی واستراحت داریم زحمتکشان شهرداری هم نیاز دارند که به تفریح واستراحت بپردازند ولی شهرداری میتواند با برنامه ریزی بهتر این مشکل رو هم برطرف نماید.
    ما هستیم که میتوانیم شهری زیبا وتمیز بسازیم .

  3. درود
    دوستان صحیح می فرمایند. از این هفته با گذاشتن شیفت ضربت برای جمع آوری زباله های محله هایی که تولید زباله بیشتری دارند امیدواریم با همچین صحنه ای مواجه نشیم.
    و امیدوارم همشهریان هم کمی بیشتر در وقت تحویل زباله برنامه ریزی داشته باشند.
    سپاس

  4. باسلام کاش عکاس یک کم دوربینش رو از اطراف اون سطل هم می گرفت که چقدر از زمینا رو اختصاص دادن به گله داری و گاو و گوسفند و بوی بدی که هرشب باید تحمل کنیم بخصوص موقع بارندگی. یا عبور و مرور گله گوسفند از میان کوچه و خیابان که کثیفی خودش رو بهمراه داره. ماشاالله به شبکه بهداشت و شهرداری که هیچی. انگار نه انگار که این قسمت جز گراش هستش. کلا اداره جات این قسمت رو به فراموشی سپردن. اون از رودخانه دو طرف خیابان بسیج که اول خیابان رو درست کردن، این قسمت دست نخورده همچنان باقی مونده. از تاریکی انتهای خیابان با اون رودخانه خراب که هرلحظه امکان واژگونی ماشین و موتور هست گرفته تا بوی بد دامداریها و نبود خط تلفن و گاز. بعدش روستاهای اطراف میگن خوبه شهرستان شدین. ولله وضع ما قبلنا بهتر بود.اینقدر اعصاب خوردی نداشتیم.

  5. قبلنا خیابان بسیج زود ب زود تمیز میشد مخصوصن جوی آب.الان پر آشغاله.از وقتی شهردار عوض شده آشغالامونم ریخت وپاشه

  6. با سلام
    اخر خیابان بسیج فکر کنم تو تقسیمات افتاده واسی لار واسی همینه رسیدگی اصلا نمیشه .
    لطفا یکی از پرسنل شهرداری تشریف بیاره اخر خیابان بسیج از نزدیک بیماری رو لمس کنه ناسلامتی شهرستانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top