بستن

دانش‌آموز گراشی به مسابقات کشوری چهره‌سازی راه یافت

هفت‌برکه (گریشنا): هانیه پرده‌نشین، دانش‌آموز گراشی، جواز حضور در مسابقه‌ی تئوری کشوری در رشته‌ی چهره‌سازی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، پس از برگزاری یک دوره مسابقات علمی – کاربردی شاخه کاردانش در رشته‌های مختلف هنری و فنی در سطح استان فارس، با اعلام نتایج نهایی از طرف اداره کل آموزش و پرورش فارس، هانیه پرده‌نشین از هنرستان امیر کبیر شهرستان گراش توانست جواز حضور در مسابقات تئوری کشوری در رشته چهره‌سازی را کسب کند. به دلیل این موفقیت هدایایی نیز به رسم یادبود از طرف آموزش و پرورش به این دانش‌آموز اهدا شد.

مرحله کشوری این مسابقات در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌‌شود.

pardehnshen

40 نظر

  1. اسم آموزش و پرورش رو درشت تر مینوشتید تا همه بفهمند هدیه دادن . پنجاه تومن ؟؟ یعنی ارزش حضور در مسابقات کشوری همینقدره؟ البته نسبت به قبل پیشرفت کردن .
    ما که چندسال پیش مقام آوردیم لوح تقدیری که تو شیراز بهمون داده بودن همونجا ازما گرفتن و همون رو دوبار تو دو مدرسه بهمون دادن و زحمت یه لوح تقدیر هم نکشیدن.واقعا جای تحسین داره این پیشرفت .

  2. همین رویه جوایز نفیس اینچنینی رو ادامه بدیم دیگه هیچ نخبه هوس خروج از کشور بهش دست نمیده.. اخه باهاش میتونه همه امکانات پیسرفت علمی رو تهیه کنه…پنجاه هزار تومن پول کمی نیست …پول یه جفت کفش شاید بشه …اونم شاید…

  3. اینطور که معلومه هنوز آفتاب تابان برجام به اداره آموزش و پرورش ما نتابیده؛ان شاء الله از وقتی که تابید بجا ۵۰ تومن ۵ میلیون میدن…. باشد که رستگار شویم

  4. خانم پرده نشین معلومه از اداره آموزش و پرورش انتظار نداشته و بازم تقدیر کرده.واقعاً تو این رشته علاقه زیادى داره.
    حتماً بخون که مقام بیارى.ما گراشیها برات دعا مى کنیم که از این امتحان سرفراز برگردى به شهرستان.

  5. ضمن تبریک ؛و دعای موفقیت؛
    کمال انسان، به تقوا است (لا اقلّ مِن ذلکَ وَ لا اَکثَر: نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.) میخواهد در (پیشرفت های علمی ،فرهنگی ،اجتماعی …باشد یا در اخلاق ،ادب ،کسب معرفت ،خدمت به مردم ،محبت دیدن و ورزیدن و …در نهایت رسیدن و دست یابی به رضای خداوند مهربان باشد.
    آیت الله العظمی بهجت
    ( امید که خداوند توفیق کسب تقوای الهی را به ما عنایت بفرماید)

  6. در پاسخ به گراشی
    بهتر میدونم توضیحی در باره این مسابقه بدم.ابتدا این مسابقه در مدرسه و بین ۵-۶نفر از بچه ها برگزار شد و بعد از اون من و خانم مریم باقری به مرحله بعد که سطح منطقه(محل برگزاری آزمون لار)بود رفتیم و از بین بچه ها دوباره من و خانم باقری قبول شدیم برای مرحله استانی که بین ۸نفر ( ۴نفر از شیراز-۲نفر از کازرون-و ۲نفر هم از گراش )مسابقه عملی بود به این صورت که در مدت زمان ۲ساعت از یک مدل زنده چهره انسان طراحی کنیم و بعد از آن در مدت زمان ۴ساعت بازهم از مدل زنده چهره انسان یک تابلو رنگ و روغن .که بین ما ۸نفر،دونفر از شیراز و به لطف خدا من تونستیم به مرحله کشوری بریم.ببخشید دوستان فقط حقه خودم دونستم که از خودم دفاع کنم

  7. احسنت .
    موفق باشی خواهر گلم
    امیدوارم در همه مراحل زندگی سربلند باشی
    شما جوونای عزیز سرمایه های کشور و باعث افتخارید .

  8. در پاسخ به گراشی
    شما یه بار میگین سه نفر یه بار میگین شش نفر.حداقل اطلاعاتتون رو از یه جای معتبر بگیرین.برین از اداره کل یا داورهای مسابقه بپرسین.تا جایی که ما اونجا بودیم و دیدیم ۸نفر بودیم. شکرخدا از دبیران مدرسه باهامون بودن و دیدن و شاهدن هر چند که شاهد اصلی خداست

    1. من بخدا رتبه ام در یک مسابقه در کشور سوم شد والا روم نشد عنوان کنم. مردم بین هشت نفر که ۲ نفر غائب بوده هر شش تا فرستادند مسابقات کشوری تبلیغات مجلس راه انداختند

  9. در پاسخ به جناب گراشی!
    خب شما چکار داری حالا این بنده خدا تلاش کرده رفته مرحله کشوری شما چرا زورت میاد؟!
    میخواستی شما بری شاید شماهم میتونستی بری

  10. با سلام؛
    خدمت بزگوار (رحمانیان)
    ضمن تایید فرمایش شما،توصیه ای داشتم که امیدوارم پوزش بنده را هم در مقابل بپذیرید و اون اینکه در گفتگو های جمعی آستانه صبر بیشتری باید داشته باشیم و مطلب دوم کمی ناراحتی و دلگیری باعث خدشه در بیان مطلب چه در گفتار و یا نوشتار نشود(بوی حسادت شنیده شدن)یا(به مشام رسیدن)؟باز هم عذر حقیر رو بپذیرید.پاینده باشید

  11. جناب سلسبیل با عرض ادب تشکر از شما و هر چند بهتراست موضوع را اینجا خاتمه بدهیم ولی اگر ایراد جنابعالی به بنده در بکار بردن اصطلاح بوی حسادت شنیدن است بجای بقول شما به مشام رسیدن .بنظرم در محاوره استفاده میشود مثلا بوی غذامی شنوم ویا بوی عطر می شنوم واگر به رعایت نکردن صبر به بنده اعتراض دارید که بعضی کامنت های قبلی بیشتر سزاوار اعتراضند.

  12. ودر پاسخ به بعضی نظرات که حسابی در قبال خانم پرده نشین جبهه گرفته اند بگویم که آنقدر اطلاعات دقیق می دهیدکه آدم فکرمی کند همراه ایشان بوده اید آنجا!

  13. در پاسخ به زهرا خانم
    خب زهرا خانم این که شما با وجود سوم شدن در یک مسابقه کشوری روت نشده عنوان بکنی ناشی از اعتماد به نفس کم شماست به شما توصیه میکنم اعتماد به نفس خودتون رو بالا ببرین و برای عنوان کردن موفقیتتون کم رویی به خرج ندین!به نظرم اون چیزی که مهمه حضور خانم پرده نشین در مسابقات کشوریست حتی اگر به قول شما بین ۶ نفر ۶ام شده باشند.مهم اینه که یک گراشی در یک مسابقه کشوری حضور داره حتی اگر مقامی هم نیاره.
    موفقیت همه ی علم آموزان گراشی آرزوی همه ی ماست.

  14. تبریک به خانم پرده نشین
    امیدوارم در مرحله کشوری حالا به هر تعداد شرکت کننده که باشد(۱نفر یا۱۰۰نفر) مهم اینست که بتوانید نام گراش را زبانزد کنید.واز دوستانی که به تعداد شرکت کننده ها کلید کرده اند می خواهم که به جای جملات تحقیرآمیز ازبیان تمجید استفاده کنند. به امید موفقیت هر گراشی درهر مسابقه با هر تعداد شرکت کننده.

  15. با سلامی دوباره؛
    خدمت بزرگوار (رحمانیان)
    در پاسخ به فرمایش شما عرض کنم که بنده بایدی نکردم و نمیکنم ولی توصیه و خواهشی بود در شرایطی که نیاز به آرامش بیشتری احساس میشد.مطلب بعد رعایت نکردن یا نداشتن صبر شما هم مد نظر حقیر نیست که بنده چنین جسارتی رو نمیکنم. منظور بنده بالاتر بردن این حوصله و خویشتن داری بود که بهتر و برتر از اون چیزی که بنده بیان کردم رو شما نسبت به أمثال حقیر دارا هستید،و در مورد بیان محاوره نیز محق هستید که متین هست،و نیزدر مورد بعضی دوستان دیگر هم همگی قابل احترامند ولی خوب مسائلی مانند عجول بودن یا ناآگاهی نسبت به مطلب و …نیز جزء ناگزیر کلام هست، و وظیفه که همان روشنگری دوستان است ،وقتی انجام شد تکلیف از ما یا .. ساقط شده همانند بنده که نسبت به فرمایش شما و این خواهر گرامی بنا به مطالبی که گفته شد ،صدق کرده و مابقی بر عهده خود شما و گوینده خواهد بود. ضمن تشکر ،موفقیت و سربلندی شما وهمه همشهریان عزیز و این خواهر گرامی را از درگاه خداوند مهربان خواهانم.

  16. به نظر من اصلا سیاست خود سایت گریشنا در معرفی موفقیت های افراد هم خیلی جای بحث داره.
    به عنوان مثال دو تن از روسای قبلی دانشکده پیراپزشکی گراش که اتفاقا جفت شون هم گراشی و عضو هیات علمی این دانشکده هستند. طی دوسال متوالی در مقطع دکتری تخصصی(PhD) در دانشگاه تیپ ۱ دولتی پذیرفته شدند ولی حتی یک خبر یک سطری هم تو گریشنا در این مورد دیده نشد.(در آن زمان برای هر دو نفر هم تو سایت دانشکده پیام تبریک گذاشته بودند). این در حالی است خبر قبولی فلان رئیس بانک توی دانشگاه آزاد را با تیترهای آنچنانی خبررسانی میکنید.
    حالا بگذریم که سالانه چندین نفر از نیروهای بومی شاغل در بیمارستان و دانشکده در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده و باز خبری توسایتتون نمیاد.

  17. با سلام و ادبی دوباره؛
    ان شاءالله؛و به توفیق الهی .اگر اجازه بفرمایید در فرصت های آتی ، سعی بر کوتاه تر و صد البته مفیدتر شدن مطالب و عرائض خواهیم نمود.

  18. شما ها چقد حوصله دارین بخدا٣٠تا کامنت گذاشتین،فکر کردم تو فوق تخصص قلب قبول شدن،برین فکرخودتون باشین که خربزه ….

  19. خانم پرده نشین این موفقیت رو بهتون تبریک میگم
    اگرچه این پیام بجا و صحیح است ولی دقیقا بنده با نظر عزیز منتقد موافقم که خبر قبولی فلان شخص در دانشگاه ازاد….
    اخه یکی نبود بگه دانشگاه ازاد قبول شدن نداره اونم با توجه به گفته عزیز منتقد رئیس بانک باشی حقیقت اونقدر حقوق دارن که بریزن تو حساب دانشگاه جهت شهریه که دانشگاه ازاد فقط این رو میخواد
    از عزیزان که خبرها رو بررسی میکنن خواهشمندم بیشتر دقت فرمایند و خبرهای مهمتر و مناسبتر چاپ فرمایند
    چون ما کسانی هستیم که وقت میزاریم و این خبرها رو چک میکنیم و این چنین خبرهای جز خستگی من خواننده و کاهش ارزش سایت گریشنا هیچ سودی نداره
    ممنون از وقتی که گذاشتین و کامنت بنده رو مطالعه کردید

  20. با سلام ؛
    در پاسخ به شما بزگوار(علیرضا)
    امام علی علیه السلام میفرمایند؛

    الناسُ إلی صالحِ الأدب،ِ
    أحوجُ منهم إلی الفِضَّهِ و الذَّهَبِ .

    به راستی که مردمان به ادب شایسته ، نیازمندترند تا نیاز به طلا و نقره.

    (یا به قول شما بزگوار خربزه و …)

  21. باسلام ب همه دوستان محترم
    جناب سلسبیل . کامتت های شما بسیار جالبه .
    بنظر خیلی منطقی و پر حوصله هستین . در پناه خدا و موفق باشید

  22. با سلام و ادب؛
    خدمت شما (گل بانو) محترم؛
    سپاس از لطف شما؛دعا بفرمایید حوصله و منطق أمثال حقیر با همه نقائص ،در جهت خدمت و نیکی به مردم صرف شود.در پناه حق محفوظ باشید.

  23. عرض سلام ؛
    خدمت شما جناب(M)
    بزرگوار توصیه ای از زبان روایت خدمت شما عرضه میکنم تا خدایی ناکرده حمل بر گله شخصی نشده باشد.
    امام علی علیه السلام میفرمایند؛

    لا تعوَّد نفسُک الیمین فانَّ الحلّافُ لا یسلم من الإثم.

    خود را به سوگند عادت مده، هماناآدمی که (در هر سخن ،و بیهوده) قسم میخورد از گناه ایمن و در أمان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40 نظر
scroll to top